Praca: Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami


Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków
  • Rozpatrywanie Reklamacji, Wniosków składanych przez Klientów Banku.
  • Obsługa zgłoszeń od Instytucji tj. Prokuratury, Sądów, Kancelarii Komorniczych, itp.
  • Realizacja Dyspozycji otrzymywanych od Klientów i Pracowników Banku.
  • Sporządzanie dokumentacji umów rachunków i usług około rachunkowych.
  • Zakładanie rachunków bankowych w systemie informatycznym.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów zaocznych, preferowane kierunki: bankowość,  finanse.
  • Dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Microsoft Excel.
  • Dokładność, sumienność w realizacji zadań.
  • Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności.
Mile widziane 
  • Wykształcenie wyższe.
To oferujemy
  • Możliwość rozwoju w zespole ekspertów pod okiem osób z wieloletnim doświadczeniem
  • Zatrudnienie w ramach umowy  o pracę na pełen etat
  • Zgrany zespół i przyjazną atmosferę
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Wsparcie zespołu, know-how, pomoc przełożonych
  • Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach
  • Opartą na współpracy i rozwoju kulturę organizacyjną
  • Udział w Programie nauki języków obcych
  • Atrakcyjną lokalizację – blisko Starego Rynku
  • Stabilne zatrudnienie w instytucji  finansowej
Czy ta praca jest dla Ciebie?
  • Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
  • Rozpoczynasz swoją karierę zawodową i chcesz zdobyć doświadczenie w uznanej instytucji finansowej?
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji. Minimum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AnaGrand ZORIANA BAIOVA

obsługa klientów oraz kasy fiskalnej dbanie o ekspozycję towarów oraz czystość i utrzymanie standardów wypiek pieczywa oraz przygotowanie szybkich przekąsek przyjmowanie dostaw zaangażowanie, sumienność punktualność, uczciwość elastyczność, odpowiedzialność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

- przyjmowanie interesantów,- segregacja dokumentów,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- pomoc w sporzadzaniu dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: Osoba punktualna, sumienna.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Orange Polska

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację Zainteresowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

Sprzedaż i obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów detalicznych banku Dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań i produktów finansowych Sprzedaż produktów bankowych skierowanych do klientów indywidualnych Wykonywanie operacji kasowych i bezkasowych Intensywne działania na rzecz rozszerzenia bazy klientów Utrzymanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zadania: Opracowywanie założeń środowiskowo - społecznych do strategii spółki w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wdrażanie systemów zrównoważonego rozwoju i nadzór nad ich utrzymywaniem oraz doskonaleniem. Wdrażanie procedur i standardów z zakresu zrównoważonego rozwoju i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...