Praca: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji


Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
  • Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
  • Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Program rekomendacji pracowników
  • Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego...

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób...

Dodane: 2025-09-30
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MMorska sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji...

Dodane: 2025-09-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Kluczowe zadania: rezerwacja i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, wprowadzanie i aktualizowanie informacji o Pacjentach w systemie, profesjonalna obsługa Pacjenta: zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi, oferując wsparcie na każdym etapie, promowanie usług...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Okko

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zastępowanie Kierownika podczas jego nieobecności w Salonie Optycznym, Profesjonalna obsługa klientów, pomoc w doborze opraw oraz soczewek korekcyjnych, Dbałość o estetykę oraz ekspozycję towarów w salonie, Wykonywanie drobnych napraw okularów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w pozyskiwaniu, analizie danych i opracowaniu raportów na potrzeby realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej, przygotowanie materiałów do planu działalności Prezesa Wód Polskich, monitorowanie realizacji celów i zadań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WL Consulting

!!!Uwaga: Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy wyłącznie kandydatów posiadających doświadczenie w hurtowym handlu produktami spożywczymi (B2B). Opis stanowiska Dla naszego klienta – firmy z branży spożywczej – poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby na stanowisko...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Wymagania: Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Analiza przyczyn źródłowych problemów jakościowych w procesie produkcyjnym Wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących oraz opracowywanie procedur i wytycznych kontroli jakości Identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów jakościowych Udział w inicjatywach ciągłego doskonalenia,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Rehabilitacyjnym należącym do Grupy LUX MED znajdującym się w okolicach Warszawy. Placówka oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, które wymagają stałego wsparcia specjalistów. Oferujemy: pracę w renomowanej i stabilnej...