Praca: Młodszy Inspektor ds. Planowania Budżetowego w Wydziale Budżetowo- Księgowym, w Referacie Planowania Budżetowego oraz Rozliczania Mandatów Karnych


Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko

Młodszy Inspektor ds. Planowania Budżetowego
w Wydziale Budżetowo- Księgowym, w Referacie Planowania Budżetowego oraz Rozliczania Mandatów Karnych
Miejsce pracy: Warszawa
SM.WK.110.73.2025
Zadania:

Sporządzanie projektów i planów finansowych oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.:

  • sporządzanie wniosków, projektów i planów finansowych dochodów i wydatków Straży Miejskiej m.st. Warszawy wraz z ich uzasadnieniami, opracowywanie projektów planów inwestycyjnych we współpracy z komórkami merytorycznymi
  • tworzenie oraz aktualizacja Wieloletniej Prognozy Finansowej Straży Miejskiej m.st. Warszawy
  • opiniowanie wniosków o wstępną kontrasygnatę
  • analizowanie stopnia wykonania dochodów i wydatków budżetowych, zaangażowania wydatków budżetowych oraz zgłaszanie nieprawidłowości, zagrożeń w zakresie realizacji planu
  • sporządzanie informacji/zestawień/raportów/analiz dotyczących m.in. kosztów zatrudnienia i wynagrodzeń.
Wymagania niezbędne:
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości i/lub finansach
  • co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
  • wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
  • co najmniej podstawowa znajomość Ustawy o finansach publicznych oraz Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość obsługi programu MS Excel w zakresie edycji, formatowania, sortowania i filtrowania danych
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe na kierunku Finanse i Rachunkowość / Ekonomia
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z finansami publicznymi oraz sprawozdawczością finansową.
Niezbędne dokumenty:
  • CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
  • kopia dokumentu potwierdzającego niezbędne wykształcenie
  • kopia/e dokumentu/ów potwierdzającego/ych niezbędny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (świadectwo pracy / świadectwo służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
  • podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
    • „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
    • „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Sposób aplikacji:

Dokumenty przyjmujemy do dnia 23.10.2025 r. godz. 13:00:

  • drogą e-mailową na adres: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 916” (łączna waga załączników e-maila nie może przekraczać 20 MB)
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, na adres: /smwarszawa/skrytka – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 916”
  • pocztą na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Kadr i Płac, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, z dopiskiem: ,,oferta pracy – 916” (decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
  • comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
  • „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
  • możliwość dofinansowania nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne, zniżka 35% na przejazdy Kolejami Mazowieckimi.
Warunki pracy:

Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

Uwaga:
  • Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
  • Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie: kartoteka karna).
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • Ewentualne pytania proszę kierować: na adres e-mail: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl lub telefonicznie: 22 598 60 11, 22 598 68 56.
  • Informacje o Straży Miejskiej m.st. Warszawy: strona główna Straży Miejskiej m.st. Warszawy; Biuletyn Informacji Publicznej Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
KLAUZULA INFORMACYJNA
(praca w charakterze pracownika administracyjnego)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.
  2. W sprawach związanych z ochroną Pana/i danych osobowych przetwarzanych przez Straż Miejską m.st. Warszawy można się skontaktować z inspektorem ochrony danych – Małgorzatą Kumor z wykorzystaniem powyżej przedstawionych danych adresowych lub za pośrednictwem adresu email: iod@strazmiejska.waw.pl.
  3. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a także w celu oceny wymogów stawianych pracownikom straży gminnych w szczególności w zakresie karalności, posiadania zdolności psychicznej oraz fizycznej do podjęcia pracy w charakterze strażnika miejskiego (art. 24 i art. 24a ustawy o strażach gminnych, art. 229 ustawy Kodeks pracy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  4. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce przed ich wycofaniem.
  5. W przypadku informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest obowiązkowe i konieczne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w rekrutacji. Podanie innych danych niż wymagane nie ma wpływu na proces rekrutacji.
  6. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. W sytuacji przekazywania do Straży Miejskiej m.st. Warszawy dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem serwisu ePUAP w związku z § 8 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych odbiorcą Pana/i danych będzie Minister Cyfryzacji.
  7. Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania. Przysługuje Panu/i prawo do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu ich przetwarzania, jednak przysługuje w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne podstawy prawne.
  9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą podlegały profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych 

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji na powyższe stanowisko informujemy Pana/Panią, że w Straży Miejskiej m. st. Warszawy obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Może Pan/Pani dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w związku z procesem wskazanym powyżej poprzez formularz dostępny na stronie https://app.sygnanet.pl/strazmiejska/pl. Więcej informacji o sygnalistach: https://pomocdlasygnalisty.pl/.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Hirevision Sp. z o.o.

Responsibilities: Handle daily accounting transactions, including journal entries, account reconciliations and balance sheet reconciliations. Ensure accurate and timely recording of financial transactions in accordance with accounting principles and company policies. Prepare financial forecasts and...

Dodane: 2025-11-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Multi Parts Poland sp. z o.o.

Job Summary: We are looking for a highly organized and detail-oriented Data Entry & AP Specialist to manage the accurate and timely processing of vendor invoices, perform account reconciliations, and maintain up-to-date records within our ERP system. This role plays a key part in ensuring...

Dodane: 2025-11-06
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o.

Zadania: Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży (dzierżawa pojemników, energia elektryczna, pozostała sprzedaż) Uzgadnianie rejestru sprzedaży z kontem VAT Analiza kont rozrachunkowych i bieżąca kontrola sald z kontrahentami Księgowanie wyciągów bankowych Prowadzenie ewidencji...

Dodane: 2025-11-06
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Twoja Przychodnia Szczecińskie Centrum Medyczne

Opis stanowiska prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami prawa i podatkowymi, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych, w tym faktur, wyciągów bankowych i list płac, organizacja obiegu dokumentów księgowych i ich archiwizacja, uzgadnianie sald oraz kontrola kont...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

realizacja działań sprzedażowych na rynku amerykańskim, kontakt z potencjalnymi klientami drogą telefoniczną i mailową, tworzenie strategii sprzedażowych dla przydzielonego portfela klientów, dopasowywanie rozwiązań do potrzeb klienta i prowadzenie rozmów doradczych, planowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

Co będziesz robić: Prowadzić rozmowy z aktualnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy Doradzać w zakresie rozwiązań reklamowych i wspierać klientów w podejmowaniu decyzji Wyszukiwać nowe możliwości sprzedażowe i rozwijać portfel klientów Realizować wyznaczone cele...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

Co będziesz robić: Prowadzić rozmowy z aktualnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy Doradzać w zakresie rozwiązań reklamowych i wspierać klientów w podejmowaniu decyzji Wyszukiwać nowe możliwości sprzedażowe i rozwijać portfel klientów Realizować wyznaczone cele...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

Zadania: Identyfikacja potrzeb klientów i dopasowywanie rozwiązań technologicznych. Prezentowanie ofert, negocjowanie cen i warunków współpracy. Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi oraz nowymi klientami. Tworzenie i utrzymywanie listy potencjalnych klientów w celu realizacji celów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

pomoc nauczycielowi i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi, udzielanie pomocy dzieciom, opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu, wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno- sanitarnych. Wymagania inne: -Oferta...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: KAMA KAMILA WOJNOWSKA

Obsługa kasy fiskalnej, dokładanie towaru, dbanie o czystość na sklepie. Wymagania konieczne: Uprawnienia: chęć do pracy Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Zakres obowiązków; Obsługa kasy fiskalnej, dokładanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Niepubliczne Przedszkole Artystyczno-Językowe „SŁONECZKO” (W - Invest Anna Korczyńska-Wieloch)

Prowadzenie księgowości przedszkola Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe i znajomość zagadnień kadrowych

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1. Planowanie działań prewencyjnych,2. Prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w gospodarstwie rolnym,3. Upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowych oraz o zasadach ochrony...