Praca: Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​


Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Opole
RITM0688057_GAW
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Masz jak w Banku:
  • Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
  • Pracę w środowisku agileowym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-09
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...

Dodane: 2025-07-08
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Dodane: 2025-07-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Dodane: 2025-07-01
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Class Trucks

Do Twoich zadań będzie należało: Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży i kontakty z Klientami; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych zakupem pojazdów ciężarowych.; Profesjonalne doradztwo w zakresie doboru technologii, finansowania i rozwiązań dopasowanych do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Class Trucks

Do Twoich zadań będzie należało: Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży i kontakty z Klientami; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych zakupem pojazdów ciężarowych.; Profesjonalne doradztwo w zakresie doboru technologii, finansowania i rozwiązań dopasowanych do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu Realizacja wyznaczonych celów handlowych Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników Budowanie, motywowanie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: Dekretowania i księgowania dokumentów kosztowych i inwestycyjnych, Księgowania dokumentów PK, RMK, rezerw, Rozliczania inwestycji, środków trwałych oraz leasingów, Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald, wyjaśnianie niejasności,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Szukamy Specjalisty ds. sieci franczyzowej, który/a dołączy do naszego zespołu i wesprze w zakresie koordynacji prac franczyzowych biur sprzedaży. Jeśli jesteś osobą otwartą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz potrafi efektywnie zaplanować swoje działania, to stanowisko jest dla...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Procesowanie płatności w systemach bankowości elektronicznej i w systemie SAP ERP Weryfikacja i nadzór nad płatnościami w systemach płatniczych Księgowanie wyciągów bankowych i kart płatniczych Obsługa wszystkich przychodzących i...