Praca:   Menedżer Zespołu Rozwoju Produktów


 Rekrutujemy z Energią!

Aktualnie do Spółki Apator Rector Sp. z o.o. zlokalizowanej w Zielonej Górze poszukujemy Kandydata/-tkę na stanowisko:

  Menedżer Zespołu Rozwoju Produktów
Miejsce pracy: Zielona Góra
Twój zakres obowiązków
  • Rozwój i wsparcie zespołu Właścicieli Produktów – mentoring, feedback, coaching, prowadzenie rozmów rozwojowych i rocznych.
  • Budowanie kultury współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania w zespole.
  • Współtworzenie i realizacja strategii produktowej oraz planów działania wspierających cele biznesowe firmy.
  • Monitorowanie postępów i efektów pracy zespołu, wdrażanie usprawnień i dobrych praktyk.
  • Współpraca z innymi działami organizacji – zapewnianie efektywnej komunikacji i przepływu informacji.
  • Wspieranie zespołu w rozwiązywaniu trudnych sytuacji i rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych.
  • Udział w procesach HR: rekrutacjach, onboardingu i działaniach rozwojowych zespołu.
  • Zapewnienie ciągłości obsady ról i dopasowanie zadań do kompetencji i potencjału członków zespołu.
Profil Kandydata/-tki:
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym praktyka w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem.
  • Znajomość metodyk Agile (Scrum, Kanban) i podejścia Management 3.0.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania produktami i projektami (Jira, Confluence, MS Office).
  • Silne umiejętności przywódcze, interpersonalne i komunikacyjne.
  • Zdolność do motywowania, wspierania i rozwijania zespołu.
  • Dobra organizacja pracy i skuteczność w dynamicznym środowisku.
  • Proaktywność, kreatywność i pozytywne nastawienie.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Zielonej Górze.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Certyfikaty: Management 3.0, Prince2 Foundation.
  • Znajomość PCM (Process Communication Model).
  • Umiejętność komunikacji w nurcie NVC (Nonviolent Communication).
To oferujemy:
  • Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie zespołu nastawionego na dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami - czekamy właśnie na Ciebie!
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub w formie B2B – wybór należy do Ciebie.
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
  • Pracę rozpoczynamy pomiędzy 07:00 - 09:00.
  • Stabilne zatrudnienie - średni staż pracy w naszej firmie to około 8 lat.
  • Zapewniamy szkolenia wprowadzające - zaplanowany onboarding.
  • Z nami możesz rozwijać swoje umiejętności.
  • Działanie w oparciu o 4 wartości Grupy Apator: Odpowiedzialność - Współpraca - Rozwój - Zwinność.
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w projektach z branży energetycznej i gazowej.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - nasza spółka jest częścią Grupy Kapitałowej Apator.
Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karty Multisport.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Spotkania integracyjne.
  • Obchodzimy święta nietypowe - Dzień Rectorian w ramach Dnia Programisty i inne.
  • Kawa / herbata, dni rozmaitości.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Zapraszamy do objęcia roli Kierownika Działu Administratorów Systemów IT , w której będziesz odpowiadać za stabilność, bezpieczeństwo i rozwój infrastruktury IT w organizacji. To wyjątkowa szansa, by zarządzać kluczowym obszarem technologii w branży o szczególnym znaczeniu dla ludzi...

Dodane: 2025-11-28
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA Zarządzanie zespołem Właścicieli Produktów, w tym mentoring, coaching i prowadzenie rozmów rozwojowych. Kształtowanie kultury współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania w zespole. Współtworzenie i realizacja strategii produktowej oraz planów wspierających cele...

Dodane: 2025-11-26
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA Kierowanie zespołem Właścicieli Produktów i wspieranie ich rozwoju kompetencji poprzez coaching i rozmowy rozwojowe. Wdrażanie i nadzorowanie strategii produktowej oraz planów realizacji celów biznesowych. Monitorowanie postępów pracy zespołu i wdrażanie dobrych praktyk....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Nowa Bud Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z partnerami branżowymi: Współpraca z agencjami nieruchomości Współpraca z dużymi i małymi deweloperami Współpraca z firmami inwestycyjnymi Współpraca z inwestorami prywatnymi Ustalanie warunków współpracy, nadzór nad jakością ofert, wymiana...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Caterina

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd produktów w salonie Obsługa systemu kasowego i rozliczenia sprzedaży Sporządzanie codziennych raportów sprzedażowych Przyjmowanie oraz przygotowywanie dostaw towaru Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten Unsere Anforderunge n: Wen...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Opis stanowiska: Poszukujemy zorientowanego na szczegóły i analitycznego Specjalisty ds. Kontroli Jakości, który dołączy do naszego zespołu w Łodzi. Jako kluczowy członek naszego działu zapewnienia jakości, będą Państwo odgrywać kluczową rolę w zapewnianiu najwyższych standardów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...