Praca: Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej


 
Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • współtworzenie i rozwój strategii polityki cenowej, skoncentrowanej na długofalowym wzroście rentownego obrotu,
  • analiza skuteczności obecnej polityki cenowej oraz rekomendowanie zmian dostosowanych do trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów,
  • opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż oraz kluczowe wskaźniki biznesowe (m.in. marżę, wolumne, udział w rynku),
  • bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażania oraz monitorowania zmian w strategii cenowej,
  • udział w projektach strategicznych dotyczących pricingu, wspieranie decyzji biznesowych poprzez zaawansowane analizy i modelowanie danych,
  • monitorowanie efektów wdrażanych działań oraz opracowywanie rekomendacji zmian dostosowanych do specyfiki sklepu, kategorii produktowej lub kanału sprzedaży (offline/online),
  • tworzenie narzędzi analitycznych i raportów, wspierających zarządzanie cenami i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane,
  • współpraca z kupcami i zespołami operacyjnymi w celu optymalizacji polityki cenowej oraz poprawy doświadczenia klienta.
Nasze wymagania:
  • doświadczenie (min. 4 lata) w obszarze handlu, analityki finansowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG).
  • doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych.
  • znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy.
  • umiejętność analizowania różnych scenariuszy i wyciągania praktycznych wniosków.
  • doświadczenie w koordynacji działań międzydziałowych i wdrażaniu zmian w organizacji.
  • umiejętność efektywnej komunikacji na różnych poziomach organizacji – od operacji po top management.
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań.
  • zdolność do podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku oraz prowadzenia dialogu w sytuacjach rozbieżnych interesów.
  • biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
To oferujemy:
  • pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
  • możliwość pracy nad strategicznymi projektami wpływającymi na rozwój firmy,
  • samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
  • współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
  • realny wpływ na strategię cenową i decyzje biznesowe.
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie analiz i raportów sprzedażowych w celu usprawnienia decyzji biznesowych. Monitorowanie stanów magazynowych i planowanie zamówień. Analiza trendów rynkowych i prognozowanie przyszłych trendów. Współpraca z różnymi działami dla optymalizacji procesów. Minimum rok...

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Solarispolska.pl Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Monitorowanie cen produktów motoryzacyjnych w konkurencyjnych sklepach internetowych za pomocą narzędzi takich jak Szpiegomat. Tworzenie i analiza raportów dotyczących zmian cenowych, trendów na rynku oraz działań konkurencji. Rekomendowanie zmian cenowych w oparciu o dane...

Dodane: 2025-05-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS

About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing...

Dodane: 2025-05-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i rozliczanie rankingów, konkursów sprzedażowych oraz programów motywacyjnych Projektowanie, budowa i utrzymanie raportów w Power BI Monitorowanie realizacji celów finansowych, sprzedażowych i efektywnościowych Analizy potencjału i efektywności klientów korporacyjnych...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

Zadania: Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Sporządzanie raportów sprzedaży Raportowanie do bezpośredniego przełożonego Wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całościowe planowanie projektów, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami Nadzór nad prawidłową organizacją prac na budowie, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi i materialnymi w celu zapewnienia...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: HTH Recruitment

Główne obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki) Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach Rejestrowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: ERGOS sp. z o.o.

Twoje zadania będą obejmować: Ofertowanie produktów OZE - doradztwo i sprzedaż Pozyskiwanie nowych klientów Budowanie trwałych relacji z klientami Podpisywanie umów Raportowanie Wymagania: Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie w sprzedaży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz usług...