Praca: Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej


 
Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej
Warszawa
Opis stanowiska:
  • Szukamy osoby, która czuje się pewnie w świecie danych i decyzji cenowych, a jednocześnie potrafi współpracować z zespołami handlowymi, marketingiem i finansami. Jeśli pricing to dla Ciebie coś więcej niż arkusz Excela – i chcesz mieć realny wpływ na to, jak budujemy wartość dla klientów i firmy – zapraszamy do naszego zespołu!
Twoje zadania:
  • współtworzenie i rozwój polityki cenowej dla kanałów Hipermarketów, Supermarketów i e-commerce,
  • analiza sytuacji rynkowej ( w tym trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów) w celu  oceny skuteczności obecnej polityki cenowej  i przygotowania rekomendacji zmian.  Rekomendacja powinna uwzględniać specyfikę sklepu, kategorii, kanału ( offline/ online),
  • opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż, marżę, indeksy cenowe,
  • bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażaniu i ocenie efektywności polityki cenowej,
  • tworzenie i rozwój narzędzi i raportów wspierających zarządzanie cenami oraz podejmowanie decyzji biznesowych,
  • udział w projektach pricingowych i rozwijanie umiejętności analitycznych w praktyce,
  • bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażaniu i ocenie efektywności polityki cenowej.
Nasze wymagania:
  • min. 3 lata w obszarze handlu, analityki finansowej/biznesowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG),
  • doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych
  • znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy,
  • umiejętność analizy danych, w tym łatwość pracy na dużych zbiorach danych,
  • umiejętności wyciągania syntetycznych wniosków biznesowych,
  • umiejętność jasnej komunikacji i współpracy w zespole cross- funkcyjnym,
  • chęć rozwoju w kierunku liderskim (zarządzanie zespołem),
  • odwaga biznesowa i nastawienie na zmianę status quo,
  • biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
Mamy dla Ciebie:
  • udział w procesach tworzenia i wdrażania strategii  cenowej,
  • pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy,
  • współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
  • rozwój kompetencji managerskich związanych z bezpośrednim zarządzaniem ludźmi,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji. Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej. Identyfikacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji. Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej. Identyfikacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wykształcenie średnie branżowe, znajomość platform sprzedażowych i narzędzi analitycznych, Umiejętność pracy z narzędziami marketingowymi, znajomość j.angielskiego w stopniu zaawansowanym, samodzielność, dokładność, odporność na stresZarządzanie sklepem internetowym i...

Dodane: 2025-07-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Ewa Dąbrowska Vectigal consulting

Prowadzenie kadr firm zewnętrznych, Prowadzenie kadr Biura, Sporządzanie list płac. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat). Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe i znajomość programu Aga StreamSoft.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ​ADA-PLUS Sp. J.

Opis stanowiska: Praca mobilna w województwach: Warmińsko-Mazurskie, Mazowieckie, Stanowisko: pełny etat jako przedstawiciel handlowy z doświadczeniem, Obsługa terenowa sieci handlowej firmy, Sprzedaż upominków ze srebra w sieciach spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych, kosmetycznych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: KABAT TYRE Sp. z o.o.

Zadania, które przed Tobą postawimy: Pracę w systemie mieszanym: 50–70% w biurze, pozostała część w terenie, Opracowywanie i wdrażanie koncepcji wzmocnienia pozycji rynkowej, Rozwijanie przyjętej strategii sprzedaży na rynkach obsługiwanego regionu, Współtworzenie planów sprzedaży...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa Klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży. Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów. Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru. Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych. Zapewnienie standardów czystości i jakości w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Sprzedaż produktów finansowych dostosowanych do potrzeb Klienta Realizacja operacji kasowych oraz innych dyspozycji Klientów Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Realizacja celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...