Praca: Menedżer Sektora (FMCG)


Ogłoszenie numer: 9982090, z dnia 2025-07-05

newave Tomasz Derewońko

Naszym Klientem jest jeden z liderów rynku w branży FMCG, którego hipermarkety to nie tylko miejsce zakupów — to przestrzeń, gdzie innowacje spotykają się z codzienną efektywnością, a zgrane zespoły tworzą wyjątkowe doświadczenia klientów.
 
Jeśli jesteś osobą, która chce działać, rozwijać się i mieć realny wpływ — czekamy na Twoją aplikację!
 
Aplikuj już dziś i zostań częścią naszego zespołu naszego Klienta!

Menedżer Sektora (FMCG)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Zarządzanie jednym z sektorów operacyjnych hipermarketu
  • Realizacja planu sprzedaży, marży handlowej, sporządzanie i realizacja zamówień oraz negocjacje z dostawcami,
  • Koordynowanie pracy zespołu: planowanie, organizowanie i monitorowanie działań,
  • Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i realizacji celów sprzedażowych,
  • Wdrażanie i optymalizowanie procesów operacyjnych,
  • Budowanie zaangażowania i kultury współpracy wśród pracowników,
  • Współpraca z innymi menedżerami oraz centralą w zakresie realizacji strategii firmy.

Wymagania

Poszukujemy doświadczonego menedżera (M/K) średniego szczebla, który z pasją i zaangażowaniem poprowadzi zespół w jednym z naszych sektorów operacyjnych. 

Idealny kandydat to osoba, która:

  • posiada doświadczenie menedżerskie w handlu spożywczym — szczególnie w strukturach sklepów wielkopowierzchniowych, hipermarketach lub dużych marketach,
  • zna realia pracy w branży FMCG i sprawnie porusza się w dynamicznym środowisku handlu detalicznego,
  • skutecznie zarządza zespołami — potrafi inspirować, motywować, egzekwować, 
  • wykazuje się inicjatywą, kreatywnością i odwagą w podejmowaniu decyzji, a dodatkowo ma zmysł estetyczny,
  • lubi zmiany, nie boi się wyzwań i potrafi przekuć trudności w szanse, skutecznie reagując w sytuacjach kryzysowych,
  • jest proaktywna, bierze pełną odpowiedzialność (ownership) za powierzone zadania i osiągane wyniki,
  • pracuje z pasją, ma otwartą głowę, jest zaangażowana i czerpie satysfakcję z tworzenia wartości razem z zespołem,
  • ma wyższe wykształcenie i dobre umiejętności komunikacyjne (chętnie również w obcych językach).

Oferujemy

  • Realny wpływ na funkcjonowanie sklepu i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • Pracę w dynamicznym środowisku z dużą samodzielnością działania,
  • Szkolenia rozwojowe i realne możliwości awansu w strukturach firmy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (np. dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty multisport, bony i zniżki pracownicze, darmowy parking, świadczenia ZFŚS),
  • Pracę z ludźmi, którzy — podobnie jak Ty — mają pasję i chęć działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

ZADANIA Zarządzanie sprzedażą i operacjami działu piekarni/cukierni. Kreowanie i realizacja akcji handlowych. Nadzór nad produkcją i zamówieniami. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Kierowanie zespołem i realizowanie celów sprzedażowych. WYMAGANIA Doświadczenie w handlu na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Legal House Poland sp z o.o.

Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych sporządzanie deklaracji podatkowych sporządzanie raportów finansowych sporządzanie raportów wewnętrznych reprezentowanie firmy przed instytucjami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: DEGA S.A.

Co będzie należeć do Twoich zadań? Jako Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością będziesz odpowiedzialny/a za strategiczne i operacyjne aspekty jakości w firmie. Twoje kluczowe obowiązki to: Zarządzanie Systemem Jakości: Kompleksowe tworzenie, wdrażanie i nadzór nad Zintegrowanym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: DEGA S.A.

Obowiązki: Nadzór nad produkcją i kontrola przebiegu procesów technologicznych Przeprowadzanie kontroli surowcowych, materiałowych, wyrobu gotowego, stanu sanitarnego zakładu oraz jego otoczenia, higieny produkcji oraz pracowników Prowadzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z procedurami...