Praca: Menedżer / Menedżerka ds. merchandisingu handlowego


Dołącz do ekipy jako
Menedżer / Menedżerka ds. merchandisingu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Burakowska 14
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Kogo szukamy

  • Potrafisz budować efektywne zespoły
  • Szukamy osoby kreatywnej, otwartej na nowe wyzwania i nastawionej na poszukiwanie skutecznych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta.
  • Posiadasz umiejętność delegowania, oceniania poziomu realizacji zadań, motywowania i rozwoju zespołu
  • Znasz rynek DIY w tym klientów i konkurencję
  • Masz umiejętność wypracowywania i wprowadzania działań, poprawiających efektywność i produktywność
  • Posiadasz umiejętność zarządzania projektami o szerokim spektrum wpływu
  • Potrafisz budować pozytywny wizerunek sklepu / przedsiębiorstwa
  • Dobrze kontrolujesz bieżące wyniki finansowe projektów
  • Dobrze komunikujesz się w języku angielskim

Co zyskasz dołączając do Ekipy

  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę go FLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego)
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają
  • Tworzenie standardów i koncepcji działów, które umożliwiają realizację strategii handlowej firmy.
  • Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja i zwalnianie pracowników, planowanie i kontrola czasu pracy, definiowanie celów, rozdzielanie zadań oraz ocena ich realizacji, rozwój kompetencji zespołu, motywowanie do osiągania celów.
  • Zatwierdzanie układów asortymentowych oraz standardów ekspozycji, a także proponowanie usprawnień w obszarze merchandisingu handlowego
  • Optymalizacja powierzchni sprzedażowej swoich działów w sklepach
  • Analiza danych sprzedażowe oraz działań konkurencji
  • Wprowadzanie zmian zwiększających efektywność i rentowność kategorii oraz efektywność zespołu i procesów handlowych.
  • Współpraca przy projektowaniu otwarć i przebudów sklepów
  • Współpraca z innymi działami w celu opracowania i wdrażania strategii kategorii produktowych,
  • Zapewnienie efektywnej dystrybucji produktów zgodnie z potrzebami klientów i celami biznesowymi firmy.
  • Udział w międzynarodowych projektach dotyczących obszaru odpowiedzialności, w celu wymiany doświadczeń i wdrażania najlepszych praktyk.
  • Uczestniczenie w realizacji strategicznych projektów biznesowych i inwestycyjnych w obszarze Marketingu.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • Premia kwartalna;
  • Udział w wynikach i Akcjonariat;
  • Fundusz mieszkaniowy;
  • Dofinansowanie do termomodernizacji;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;
  • Kafeteria benefitów MyBenefit;
  • Rabat na zakupy;
  • Telefon służbowy;
  • Autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie ofertą produktową w jednej z kategorii: militaria, outdoor, obrona osobista Analiza danych sprzedażowych oraz trendów rynkowych Ustalanie cen i kontrola marż z uwzględnieniem działań konkurencji Wyszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów do oferty Planowanie wprowadzania...

Dodane: 2025-08-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Joinco Polska Sp. z o.o.

Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii Opracowanie...

Dodane: 2025-08-02
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie kategoriami produktów (żywność i non-food). Negocjowanie warunków handlowych. Przeprowadzanie przeglądów asortymentu. Opracowywanie strategii dla poszczególnych kategorii. Analiza rynku i trendów. Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane...

Dodane: 2025-07-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie kategoriami asortymentowymi (non-food/food), negocjowanie warunków handlowych, przeprowadzanie rewizji asortymentowych, opracowanie strategii asortymentowej, badanie rynku i trendów. Dołącz do nas, jeśli: masz min. 2-letnie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Pomorskie Centrum Usług Księgowych Aleksandra Wierzba

Co Cię u nas czeka? Prowadzenie JDG – księga przychodów i rozchodów, VAT, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Czyli klasyk. Ale bez chaosu i bez miliona niejasnych procedur. Kontakt z klientami, którzy czasem pytają mądrze, czasem dziwnie – ale Ty umiesz odnaleźć się w obu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdańska Kancelaria Prawna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

kompletowania dokumentacji od klientów skanowanie dokumentów i dodawanie do CRM odbieranie i nadawanie poczty redagowanie pism (pod nadzorem prawnika) kontakt z klientem w powyższych sprawach archiwizacja dokumentów bieżąca pomoc prawnikom, analitykowi, doradcom restrukturyzacyjnym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Workplace: Niepołomice (hybrid work model) Key Responsibilities: Daily Tasks: Bank Reconciliation & Payments: Manage bank reconciliations and coordinate incoming payments. Collaboration: Work closely with Leinonen for journal checks and invoice postings. T&E: Settle associates travel expenses....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokosci 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.

CZEGO OCZEKUJEMY? Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Samodzielności i dobrej organizacji pracy Znajomość Solidworks i AutoCAD Mile widziana znajomość języka francuskiego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów. Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. Zapewnienie podstawowego wsparcia w...