Praca: Menedżer ds. Rozwoju


Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Menedżer ds. Rozwoju
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie.
  • Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji ,negocjacje oraz rozwój współpracy z kontrahentami.
  • Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych.
  • Śledzenie trendów i innowacji w branży FMCG- dostosowanie oferty oraz działań sprzedażowych do zmieniających się potrzeb rynku.
  • Kontrola przestrzegania wewnętrznych standardów i procedur dotyczących funkcjonowania sklepów firmowych.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Doświadczenie w zakresie FMCG oraz znajomość rynku spożywczego (tradycja).
  • Zarządzanie podległymi placówkami handlowymi na terenie południowej Polski (Śląsk, Małopolska, Opolskie).
  • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii sprzedażowych.
  • Bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  • Znajomość podstaw języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tremwork APT Sp z o.o.

Zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie nowych klientów (przygotowywanie ofert, wycen, prowadzenie negocjacji), na terenie całej Polski pozyskiwanie nowych placówek franczyzowych budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi franczyzobiorcami monitorowanie oferty franczyzowej na rynku negocjowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Apleona Polska Sp. z o.o.

Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy w obszarze rozwoju nowego biznesu;...

Dodane: 2025-03-16
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie. Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży. Budowanie i...

Dodane: 2025-03-16
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie. Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży. Budowanie i...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji Pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów Wprowadzanie danych do systemu Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) Umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne Proaktywność i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tremwork APT Sp z o.o.

Zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie nowych klientów (przygotowywanie ofert, wycen, prowadzenie negocjacji), na terenie całej Polski pozyskiwanie nowych placówek franczyzowych budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi franczyzobiorcami monitorowanie oferty franczyzowej na rynku negocjowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Sokolskiej 29 w Katowicach Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: DOTCOM SP. Z O.O

odbieranie i wysyłanie poczty odbieranie telefonów, łączenie rozmów pomoc w pracach administracyjnych opieka nad klientami organizacja spotkań wykształcenie min. średnie znajomość języka angielskiego na poziomie B2 dobra znajomość MS Office sumienność i wysoka kultura osobista

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DOTCOM SP. Z O.O

odbieranie i wysyłanie poczty odbieranie telefonów, łączenie rozmów pomoc w pracach administracyjnych opieka nad klientami organizacja spotkań wykształcenie min. średnie znajomość języka angielskiego na poziomie B2 dobra znajomość MS Office sumienność i wysoka kultura osobista

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: DOTCOM SP. Z O.O

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DOTCOM SP. Z O.O

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DOTCOM SP. Z O.O

współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy kontakt i współpraca z działem marketingu tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie dobra organizacja czasu pracy umiejętność prowadzenia...