Praca: Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​


Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Oława
RITM0692169_GAW
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Masz jak w Banku:
  • Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
  • Pracę w środowisku agileowym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Dodane: 2025-07-03
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Dodane: 2025-07-01
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Dodane: 2025-06-25
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

hybrid work model Working Hours: 2PM - 10PM Contract for 1 Year | extension possible As a Visual Designer, you will be in charge of creating Client’s cloud graphics and digital materials to the brand guidelines and style standards including, but not limited to, Slides, Graphical Assets and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Unidevelopment S.A.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego, Obsługę połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Kodowanie kart/pestek kontroli dostępu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzorowanie i weryfikowanie wymagań oraz regulacji prawnych dotyczących realizacji umów z NFZ. prowadzenie Portalu Świadczeniodawca/SZOI w zakresie umów na realizację świadczeń, kontrola prawidłowości rozliczania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...