Praca: Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)


Schließe dich uns bei Foundever an!
Foundever gehört zu den führenden Unternehmen im Bereich Business Process Outsourcing, Digital Marketing, Training, Talentmanagement, Technologie & Innovation, Consulting sowie Analytics.
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit)
Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN
 
Deine Aufgaben:
  • Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards;
  • Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele;
  • Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen bestmöglich zu helfen.
Diese Stelle passt zu dir, wenn du:
  • fließend Deutsch sprichst (Niveau C1) und Englisch keine Herausforderung für dich ist (Niveau B2);
  • über ein hohes Maß an Professionalität und Kundenorientierung verfügst;
  • mit dem MS Office-Paket sicher umgehen kannst;
  • motiviert bist und dich weiterentwickeln möchtest.
Wir bieten dir:
  • Entwicklungsmöglichkeiten – 92 % unseres Managements haben ihre Karriere bei Foundever als Kundenberater begonnen;
  • Attraktive Sozialleistungen (Multisport-Karte, private medizinische Betreuung);
  • Arbeit in einem modernen Büro in Gdańsk;
  • Eine großartige Atmosphäre in einem engagierten Team;
  • Nach einem Jahr erhältst du einen Bonus in Höhe von 150 € zur Nutzung auf Airbnb;
  • 5 % monatlicher Bonus bei Erfüllung der KPI-Ziele;
  • 3000 PLN Anwesenheitsbonus für einwandfreie Arbeitspräsenz;
  • 5500 PLN Umzugsbonus.
Weitere Vorteile:
  • Urlaubszuschüsse und Unterstützung beim Kauf von Brillen sind für uns selbstverständlich;
  • Wenn du Elternteil bist, können sich deine Kinder über Weihnachtsgeschenke vom Firmen-Weihnachtsmann freuen;
  • Wir fördern einen gesunden Lebensstil durch interne Programme;
  • Zugang zu umfangreichen Lern- und Trainingsplattformen, da uns die Entwicklung unserer Mitarbeitenden wichtig ist
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w obszarze usług finansowych, proponowanie prostych i skutecznych rozwiązań dopasowanych do potrzeb rozmówcy, budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoki standard obsługi, współpraca z zespołem w realizacji wspólnych celów. bardzo dobra...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie działu personalnego w bieżących zadaniach administracyjnych i rekrutacyjnych. Pomoc w procesach rekrutacji pracowników. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie. Nadzór nad dokumentacją pracowników, w tym cudzoziemców. Prowadzenie bieżących zestawień i raportów. Udział...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS: przygotowywanie i pomoc w przygotowywaniu zapisów na lektoraty języków obcych, sortowanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wykształcenie: Wyższe – z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnych dziedzin. Doświadczenie: Minimum 3 lat pracy w dziale kontrolingu (preferowany kontroling produkcyjny). Umiejętności: Bardzo dobra znajomość MS Excel , Znajomość narzędzi Business Intelligence...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Ofertowanie mebli medycznych oraz sprzętu uzupełniającego Wykonywanie pomiarów, uzgodnień, wykonywanie zamówień, nadzór nad realizacją Wykonywanie projektów oraz wizualizacji zabudów meblowych Wykonywanie wycen mebli w dedykowanym programie Ofertowanie zapytań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i strategią firmy Negocjowanie warunków współpracy z dostawcą z uwzględnieniem potrzeb Klientów Wewnętrznych Profesjonalna obsługa Klientów Wewnętrznych, jak i profesjonalna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Zależy nam na osobach Posiadających doświadczenie w pracy w call center oraz aktywnej sprzedaży; Wyróżniających się bardzo dobrą organizacją własnej pracy; Posiadających wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; Z wykształceniem minimum średnim. Mile widziana Znajomość branży...