Praca: Manager działu


W Schiever POLSKA budujemy relacje oparte na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność. Promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji.
Obecnie do naszego Hipermarketu Auchan poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Manager działu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Twój zakres obowiązków:
  • zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych,
  • organizacja pracy i zarządzenie sektorami,
  • zarządzanie podległym personelem,
  • realizacja wyników według celu budżetu.
Nasze wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w handlu,
  • chęć poszerzania wiedzy i do do poszukiwania nowych rozwiązań,
  • samodzielność,
  • zaangażowanie w pracę,
  • umiejętność budowania projektów handlowych, lokalnych akcji sezonowych,
  • znajomość lokalnego rynku,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników.
To oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę i terminową wypłatę,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wdrożenie na stanowisko pracy,
  • premie roczne uzależnione od wyników Twojej pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, która kosztuje Cię jedynie 50gr miesięcznie (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne np.: bony na święta, karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku urlopowego, bilety do kina/teatru itp.,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • z nami możesz pomóc innym, biorąc udział w wolontariacie pracowniczym „Dobroczynni”.
,, Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań („Administrator”):

1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu Od Kandydatów oczekujemy:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu Od Kandydatów oczekujemy:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu Od Kandydatów oczekujemy:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu Od Kandydatów oczekujemy:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...