Praca: Manager Działu PF Samoobsługa


Manager Działu PF Samoobsługa
Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 128
TWOJE ZADANIA:
  • zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych,
  • analiza wyników względem realizacji celu budżetu,
  • odpowiedzialność za wynik,
  • organizacja pracy i zarządzenie działem.
OCZEKUJEMY:
  • doświadczenie w handlu z produktami z kategorii nabiałowej, serami i wędlinami w sprzedaży samoobsługowej oraz z krótkimi terminami przydatności do spożycia,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników.
  • umiejętność budowania projektów handlowych, lokalnych akcji sezonowych,
  • chęć do poszukiwania nowych rozwiązań.
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie na umowę o pracę i terminową wypłatę,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wdrożenie na stanowisko pracy,
  • premie roczne uzależnione od wyników Twojej pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, która kosztuje Cię jedynie 50gr miesięcznie (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne np.: bony na święta, paczki dla dzieci, karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku urlopowego, bilety do kina/teatru itp.,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • z nami możesz pomóc innym, biorąc udział w wolontariacie pracowniczym „Dobroczynni”.
,, Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań („Administrator”):

1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-09
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o.Darłowo

nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania oczyszczalni ścieków i innych obieków,zapewnienie ciągłości pracy oczyszczalni ścieków zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego,jak również innymi przepisami prawa,nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu...

Dodane: 2025-06-09
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MUZEUM OKRĘGOWE W TORUNIU

a) kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Technicznego w Muzeum Okręgowym w Toruniu,b) dbanie o stan techniczny budynków (budynki wpisane do rejestru zabytków lub usytuowane na obszarze Zespołu Staromiejskiego - 7 kompleksów budynków),c) sprawowanie nadzoru nad stanem instalacji technicznych...

Dodane: 2025-06-05
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie

Informacja na stronie www Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Krasnymstawie BIP Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Informacja na stronie www Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Krasnymstawie BIP

Dodane: 2025-06-05
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: KLISZ Sp. z o.o.

- czytanie ze zrozumieniem dokumentacji SWZ- umiejętność obsługi Norma Pro - umiejętność posługiwania się AutoCAD- obliczanie kosztów danego zamówienia- przygotowanie oferty na bazie zebranych ofert- wykonanie harmonogramu prac- protokół zaawansowania prac- wykonanie kosztorysu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi, w tym wsparcie użytkowników w rejestrowaniu informacji kluczowych dla procesów biznesowych. Tworzenie rozliczeń, raportów oraz prezentacji danych. Koordynacja przepływu informacji i dokumentacji w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Agencja Zatrudnienia KS Service S.A.

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji zatrudnieniowej (umowy, aneksy, zaświadczenia) Przygotowywanie list płac, rozliczeń ZUS oraz deklaracji PIT Obsługa programu Płatnik/P88 i bieżąca aktualizacja danych pracowników Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki HR, finanse lub pokrewne)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Retres Group sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: wsparcie Dyrektora Finansowego i Zarządu w zapewnianiu zgodności działań Spółki z przepisami podatkowymi; przygotowywanie wybranych kalkulacji podatkowych lub weryfikacja kalkulacji podatkowych opracowanych przez inne osoby; udział w projektach biznesowych:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa i zarządzanie projektami w sektorze energetycznym Przygotowanie i administracja dokumentacją projektu, w tym dokumentacja powykonawcza Organizacja i monitorowanie postępów prac oraz terminów Koordynacja współpracy z zewnętrznymi jednostkami i innymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami na podległym terenie, Bieżący nadzór oraz kontrola nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi, Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz udział w komisjach odbiorowych, Współpracę z organami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie bieżącą pracą podległych pracowników na magazynie, wyznaczanie bieżących celów oraz kontrola ich realizacji; Wydawanie oraz przyjmowanie dostaw zgodnie z procedurami oraz dokumentami pod względem ilościowym, jakościowym oraz zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu zgodności działań Spółki z przepisami podatkowymi - analizowanie przepisów podatkowych, orzecznictw sądowych oraz interpretacji podatkowych pod kątem oceny skutków podatkowych zdarzeń...