Praca: Manager ds. Relacji z Klientami


Ogłoszenie numer: 10066828, z dnia 2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Głubczyce

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
  • Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
  • Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
  • Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
  • Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
  • Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
  • Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
  • Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
  • Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
  • Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
  • Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Diabetyk24 Sp. z o.o.

Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów. Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Naliczanie wynagrodzeń (etat + umowy cywilnoprawne) Rozliczanie zasiłków i potrąceń (alimenty, komornik) Przygotowywanie raportów, deklaracji PIT i ZUS Kontakt z ZUS i US w sprawach płacowych Wystawianie zaświadczeń i dokumentów pracowniczych (np. RP-7) Obsługa PPK Minimum wykształcenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków; współpraca z zespołem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja celów sprzedażowych Obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i...