Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW zarządzanie powierzonym rynkiem sprzedaży eksportowej i/lub kluczowymi klientami globalnymi – promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi...
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Praca.pl
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Praca.pl
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Praca.pl
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Poszukujemy osoby do wsparcia pracy biura w zakresie obsługi pokoju pocztowego. Do Twoich zadań będzie należała obsługa korespondencji, współpraca z firmą kurierską, archiwizacja dokumentów oraz bieżące zadania administracyjne związane z funkcjonowaniem recepcji i organizacją biura....
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu
Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat dobra organizacja...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Finker Sp. z o.o. Sp.k.
Jakiej osoby nam potrzeba? :) szeroka wiedza z zakresu rachunkowości i podatków oraz doświadczenie w prowadzeniu spółek i kontaktach z audytorami, min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej/go Księgowej/go / Starszej/go Księgowej/go, gdzie oprócz pracy operacyjnej...
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: BERUS KREDYTY Sp. z o.o.
praca w biurze, obsługa klientów, komputera i sprzętu biurowego. Wymagania konieczne Wykształcenie: średnie zawodowe, Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych: fax, ksero, komputer. Wymagania inne Wymagania pracodawcy: wykształcenie średnie lub wyższe, podstawy obsługi Worda, Excela,...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Zakres obowiązków: Koordynowanie pomocy dla osób podróżujących za granicą Kontakt z zagranicznymi placówkami medycznymi i partnerami usługowymi Współpraca z klientami obcojęzycznymi w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego...
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) Wykształcenie m.in....
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) Wykształcenie m.in....
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) Wykształcenie m.in....