Praca: Księgowy / Księgowa (rozliczenie wypłat wynagrodzeń)


Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.

Księgowy / Księgowa (rozliczenie wypłat wynagrodzeń)
Miejsce pracy: Pruszków
Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: 
  • Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów;
  • Gromadzenie i obliczanie wskaźników KPI, obliczanie zmiennej części wynagrodzenia, przygotowywanie raportów budżetowych i płacowych;
  • Praca w programach „Płatnik” i „Optima” do prowadzenia ewidencji i obliczania wynagrodzeń;
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie faktur (zakupowych i sprzedażowych), dokumentów celnych i magazynowych oraz RMK;
  • Przygotowywanie i realizacja płatności bankowych, rozliczenia walutowe, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Optima;
  • Przygotowanie i przesłanie faktur do KSeF;
  • Odbiór i rejestracja przychodzących e-faktur, kontrola statusu wystawionych rachunków w KSeF;
  • Weryfikacja poprawności zapisów w ewidencji księgowej, w tym zapisów dokonanych przez innych pracowników;
  • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów źródłowych, tworzenie rejestrów dokumentów
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe;
  • Doświadczenie w pracy jako specjalista ds. naliczania wynagrodzeń/księgowy w Polsce (powyżej 1 roku);
  • Znajomość przepisów prawa polskiego w zakresie sporządzania dokumentacji i księgowania dostaw/wysyłek towarów, przepisów podatkowych dotyczących podatku VAT i podatku dochodowego;
  • Znajomość języka polskiego (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość procedur i terminów sporządzania sprawozdań księgowych, podatkowych i statystycznych
Umiejętności:
  • Praca w programach Comarch Optima, Płatnik;
  • Rozumienie zasad sporządzania deklaracji podatkowych;
  • Współpraca z urzędem skarbowym w kwestiach związanych z podatkiem VAT;
  • Dobra znajomość Excel;
  • Analityczny umysł
Oferujemy:
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym zespole;
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport;
  • Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej (dwa dni home office w tygodniu), spotkania integracyjne, kawa/herbata;
  • Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Biuro znajduje się pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z s2024 r. poz. 928), Spółka informuje, że posiada procedurę zgłoszeń wewnętrznych „Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SP Europe sp. z o.o.”, dostępny na stronie internetowej https://speautoparts.com/
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA METALOWIEC

Wykształcenie średnie branżowe, kierunek: ekonomia Umiejętność obsługi urządzeń biurowych Umiejętność obsługi komputera i pakietu Microsoft Office

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Kancelaria Księgowa "Buchalter" M. D. Weber Sp. j.

Prowadzenie księgowości Praca od 08:00 do 16:00

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

referenta/specjalisty w Dziale Księgowości Ogólnej CM w Dziale Księgowości CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, weryfikacja stanu należności i zobowiązań, rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: Dekretowania i księgowania dokumentów kosztowych i inwestycyjnych, Księgowania dokumentów PK, RMK, rezerw, Rozliczania inwestycji, środków trwałych oraz leasingów, Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald, wyjaśnianie niejasności,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Kontrola harmonogramów i planów płatności przekazywanych przez Wykonawców, Weryfikacja dokumentów ubezpieczeniowych, raportów i wniosków płatniczych, Raportowanie postępów prac, kosztów i zmian w projekcie, Tworzenie i opiniowanie dokumentacji negocjacyjnej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Kontrola harmonogramów i planów płatności przekazywanych przez Wykonawców, Weryfikacja dokumentów ubezpieczeniowych, raportów i wniosków płatniczych, Raportowanie postępów prac, kosztów i zmian w projekcie, Tworzenie i opiniowanie dokumentacji negocjacyjnej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Kontrola harmonogramów i planów płatności przekazywanych przez Wykonawców, Weryfikacja dokumentów ubezpieczeniowych, raportów i wniosków płatniczych, Raportowanie postępów prac, kosztów i zmian w projekcie, Tworzenie i opiniowanie dokumentacji negocjacyjnej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zatrudnienie na umowę na czas określony do 31.12.2028 r. w ramach projektu pod nazwą ”Sciene4Business – Nauka dla Biznesu” realizowanego w ramach działania 2.5 programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMAR Service Group

Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia dla menadżerów, leaderów procesu i całego zespołu obsługującego proces Order2Cash – w tym przygotowywanie notatek, prezentacji, organizacja spotkań, jak również opracowywanie raportów i analiz, tłumaczenie dokumentacji, Wsparcie zespołu w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GFL sp. z o. o.

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne, samodzielność, organizacja pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AMS Metal Sp. z o.o.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie kontraktów zakupowych, sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją Przygotowywanie kompletu dokumentów do dostaw oraz do wysyłki Obsługa procesu zakupu i sprzedaży Awizacje towaru u klienta Potwierdzanie dostaw klientom oraz ewentualnych różnic...