Praca: Księgowa / Księgowy


W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Otwock

Twój zakres obowiązków:
  • dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych;
  • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
  • rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków;
  • współpraca z zespołem księgowym we wszelkich pracach działu księgowości;
  • bieżące wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem komórki księgowej;
  • uzgadnianie zapisów księgowych i wsparcie przy zamknięciu okresów rozliczeniowych.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia);
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Księgowego;
  • znajomość przepisów w dziedzinie rachunkowości i prawa podatkowego;
  • praktyczna znajomość programów finansowo-księgowych;
  • dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office, w szczególności Excel;
  • chęć rozwoju oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
  • mile widziany ukończony kurs I stopnia na księgowego w SKWP;
  • mile widziana znajomość branży usług medycznych;
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość, dokładność, rzetelność, uczciwość, zaangażowanie i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca stacjonarna);
  • długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole;
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • szkolenia;
  • czas pracy: pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz. 1000.)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Europejskie Centrum Zdrowia Otwock sp. z o.o., adres: ul. Borowa 14/18, 05-400 Otwock;
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektorochronydanych@ecz-otwock.pl ;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)i c)oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art.22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy .
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania , usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie

prowadzenie ewidencji księgowej w programie DDJ Finanse w zakresie dochodów budżetu zadań własnych i zleconych. Ujmowanie w księgach rachunkowych operacji gospodarczych związanych z gromadzeniem dochodów budżetu MOPR według rodzaju i odpowiedniej klasyfikacji budżetowej. Prowadzenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

pon - czw 7:00 - 15:00 pt 7:00-14:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne Uprawnienia: Podstawowa obsługa komputera Wymagania inne: Minimalne kwalifikacje: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa komputera, zdolność pracy w zespole, sumienność

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Usługi Rachunkowo-Księgowe Piotr Papierz

samodzielne prowadzenie księgowości klientów (uproszczona rachunkowość, pełna rachunkowość),obsługa programów księgowych InsERT GT (Rewizor GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT), Płatnik,sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, CIT, PIT, JPK i inne,kontakt z klientami (mail,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu, Księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie WZ i PZ, księgowanie PK, sprawdzanie rejestrów, digitalizowanie, skanowanie dokumentów, obsługa urządzeń, elektroniczny obieg dokumentów Wymagania...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Główne zadania: realizacja zadań związanych z inwentaryzacją mienia, opracowywanie dokumentacji dotyczącej mienia (m. in. Dotyczącej inwentaryzacji, likwidacji, przeniesienia wewnętrznego, powierzenia, sprzedaży, darowizny, nieodpłatnego przekazania), zapewnienie sprawnej komunikacji z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

... Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

pakowanie i adresowanie korespondencji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, uzupełnianie ksiązek obiektów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: biegła obsługa komputera Wymagania inne: oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym stażu

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

- Obsługa komputera i urządzeń biurowych- Sporządzanie pism, wystawianie faktur, obsługa korespondencji,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz ewidencji czasu pracy- Wsparcie administracyjne, dbanie o porządek w biurze- Zamawianie niezbędnych materiałów do biura.Osoby zainteresowane...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Analiza faktur, dokumentów rozliczeniowych.Tworzenie listy płac, rozliczanie pracowników. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

-zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ,- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentacji,- prowadzenie rejestru spraw oraz sporządzanie sprawozdań z zadań realizowanych przez tut. Wydział / PUW, GUS, GUNB,- redagowanie i sporządzanie pism dotyczących odpowiedzi na zapytania i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce

zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, administracyjne Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

obsługa interesantów i urządzeń biurowych, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: