Praca: Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów


Ogłoszenie numer: 10489749, z dnia 2025-12-12

Klient portalu Praca.pl

Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu.
  • Obsługa oraz analiza reklamacji.
  • Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów.
  • Raportowanie wyników działalności zespołu.
  • Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum.
  • Realizacja celów finansowych centrum.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana bezpośrednia.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz doskonała organizacja pracy.
  • Zorientowanie na realizację celów.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • System zmianowy – centrum otwarte:
    • Poniedziałek – piątek: 7:00–00:30,
    • Weekendy: 8:00–20:00.
  • Niedziele i święta wolne.
  • Wsparcie wdrożeniowe oraz doskonała atmosfera pracy.
  • Udział w projektach innowacyjnych.
  • Benefity, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...

Dodane: 2025-12-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...

Dodane: 2025-12-03
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...

Dodane: 2025-11-22
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie wynikami sprzedaży podległych punktów – ustalanie planów, monitorowanie i raportowanie. Kontrola przestrzegania standardów i procedur, w tym jakości obsługi klienta. Szkolenie, motywowanie i rozwój zespołu pracowników sklepów, monitorowanie ich kompetencji sprzedażowych....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Amazon

Opis stanowiska Przeprowadzanie ocen ryzyka i audytów w centrum logistycznym. Monitorowanie przestrzegania procedur bezpieczeństwa przez personel. Tworzenie i aktualizacja raportów dotyczących wskaźników BHP. Współpraca z działem operacyjnym i innymi zespołami w zakresie wdrażania zasad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...