Praca: Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług


Ogłoszenie numer: 10423011, z dnia 2025-11-17

Klient portalu Praca.pl

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Miejsce pracy: Tarnobrzeg

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje)
  • Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług projektowych i rozwiązań innowacyjnych (np. OZE)
  • Analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz promocja programu lojalnościowego
  • Monitorowanie działań konkurencji i reagowanie na zmiany rynkowe

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażowej
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i motywowania współpracowników
  • Otwartość na rozwój, dzielenie się wiedzą i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Nastawienie na działanie, szukanie usprawnień i realizację ambitnych celów
  • Entuzjazm, zaangażowanie i pasja do pracy z klientem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od wyników zespołu i sklepu
  • Udział w zyskach firmy – możliwość inwestycji w akcje
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy myBenefit i MultiSport
  • Rozbudowany program rozwojowy – kursy, szkolenia, platforma językowa dla Ciebie i bliskich
  • Służbowy smartfon również do użytku prywatnego
  • Zniżki pracownicze i dofinansowanie do zakupu pierwszego mieszkania oraz termomodernizacji
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...

Dodane: 2025-11-22
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...

Dodane: 2025-11-15
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

Z akres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków. Oczekujemy: wykształcenia wyższego, dyspozycyjności, zaangażowania, rzetelnego podejścia do wykonywanej pracy, wysokiej kultury osobistej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Monitorowanie rynku i aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania. Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji B2B. Prowadzenie projektów od zapytania ofertowego do realizacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Monitorowanie ważności badań medycyny pracy, wystawianie skierowań na badanie wstępne,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: P.H.U. Zachęta Sp. z o.o. Sp. K.

Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie i efektywne delegowanie zadań w pracy zespołu, ściśle współpracując z Kierownikiem Sklepu, Sprawna realizacja procesów operacyjnych i utrzymanie najwyższych standardów pracy sklepu, Samodzielne pełnienie obowiązków Kierownika Sklepu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Steam Workforce sp. z o. o.

System pracy: Zadaniowy Wynagrodzenie: Podstawa +premia Twoje zadania: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych – kontakt telefoniczny, umawianie spotkań, wizyty na obiektach Zarządzanie zespołem realizującym zadania na obiektach klienta (nadzór) Bezpośrednia współpraca z Klientem Prace...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Steam Workforce sp. z o. o.

System pracy: Zadaniowy Wynagrodzenie: Podstawa +premia Twoje zadania: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych – kontakt telefoniczny, umawianie spotkań, wizyty na obiektach Zarządzanie zespołem realizującym zadania na obiektach klienta (nadzór) Bezpośrednia współpraca z Klientem Prace...