Praca: Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług


Ogłoszenie numer: 10339490, z dnia 2025-10-18

Klient portalu Praca.pl

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Miejsce pracy: Tarnobrzeg

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje)
  • Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług projektowych i rozwiązań innowacyjnych (np. OZE)
  • Analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz promocja programu lojalnościowego
  • Monitorowanie działań konkurencji i reagowanie na zmiany rynkowe

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażowej
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i motywowania współpracowników
  • Otwartość na rozwój, dzielenie się wiedzą i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Nastawienie na działanie, szukanie usprawnień i realizację ambitnych celów
  • Entuzjazm, zaangażowanie i pasja do pracy z klientem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od wyników zespołu i sklepu
  • Udział w zyskach firmy – możliwość inwestycji w akcje
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy myBenefit i MultiSport
  • Rozbudowany program rozwojowy – kursy, szkolenia, platforma językowa dla Ciebie i bliskich
  • Służbowy smartfon również do użytku prywatnego
  • Zniżki pracownicze i dofinansowanie do zakupu pierwszego mieszkania oraz termomodernizacji
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-16
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...

Dodane: 2025-10-14
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: TNS Sp. z o.o.

Opis stanowiska: praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych zarządzanie zespołem sprzedaży opracowanie i realizacja strategii sprzedaży budowanie i utrzymywanie relacji z klientem optymalizacja procesów sprzedaży rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży...

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Współpraca z wykonawcami usług montażowych Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie ofert...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej Obsługa zapytań od działu sprzedaży Wyceny mebli w dedykowanym systemie Wymagania: Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o

Opis stanowiska Udzielanie doradztwa i szkolenia na każdym etapie projektu (nabór, sprawozdawczość, kontrole); Współudział w ocenie wniosków oraz przygotowaniu umów; Pełnienie funkcji „opiekunów projektów” w obszarze realizacji wydatków i rozliczenia grantu: analiza i weryfikacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...