Praca: Koordynator (Zespołu) Obsługi klienta logistyki 3PL


Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.

Koordynator (Zespołu) Obsługi klienta logistyki 3PL
Miejsce pracy: Brwinów, ul. Sw. Józefa 1
Opis stanowiska:
  • Aktywne wyszukiwanie i budowanie relacji z firmami potrzebującymi usług logistycznych, takich jak magazynowanie, kompletacja i transport;
  • Budowanie partnerskich relacji z Klientami oraz dbanie o satysfakcję ze współpracy;
  • Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert zgodnych z potrzebami klientów;
    Kontrola spłaty należności;
  • Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel);
  • Nadzorowanie stosowania standardów obsługi klienta oraz koordynowanie procesów magazynowo – transportowych, udział w audytach, koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w tym bieżące wsparcie specjalistów oraz przyjmowanie zleceń w przypadku nadwyżek pracy;
  • Kontrola realizacji celów finansowych;
  • Wykonywanie analiz w zakresie obsługiwanych Klientów oraz procesów magazynowo -transportowych, oraz proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość;
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień;
  • Monitorowanie realizacji zleceń realizowanych przez specjalistów od momentu ich przyjęcia do finalizacji, rozwiązywanie problemów operacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zgłaszanych przez klientów lub przewoźników;
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w obszarze Usług;
  • Ścisła współpraca z Kadrą Menedżerską;
  • Optymalizacja procesów i udział w projektach usprawniających;
  • Zarządzanie dostawcami usług logistycznych związanych z transportem, monitorowanie KPI, planowanie pojemności, oraz reagowanie na zmiany w wymaganiach dostaw.
Wymagania:
  • 2-5 lat doświadczenia zawodowego w logistyce lub łańcuchu dostaw;
  • Pakiet MS Office w bardzo dobrym stopniu;
  • Praktyka w organizowaniu pracy zespołu oraz wspieraniu go w realizacji zadań;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami biznesowymi;
  • Dojrzałość biznesowa, dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Zdolność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów operacyjnych;
  • Orientacja na cel i ciągłe doskonalenie, chęć nauki i zdolność przyjmowania nowej wiedzy;
  • Praktyczna znajomość magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta.
Mile widziane:
  • znajomość branży TSL oraz wykształcenie kierunkowe tj. transport lub logistyk.
Oferujemy:
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym zespole;
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport;
  • Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej (dwa dni home office w tygodniu), spotkania integracyjne, kawa/herbata;
  • Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Biuro znajduje się pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z s2024 r. poz. 928), Spółka informuje, że posiada procedurę zgłoszeń wewnętrznych „Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SP Europe sp. z o.o.”, dostępny na stronie internetowej https://speautoparts.com/
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-03
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Pflegehelden® Franchise GmbH

Poszukujemy osoby z dobrą znajomością języka niemieckiego (min. B2), która: Świetnie organizuje własną pracę i potrafi jednocześnie zarządzać wieloma zadaniami Jest samodzielna, proaktywna i dobrze radzi sobie w dynamicznym środowisku Umie analizować sytuacje i skutecznie...

Dodane: 2025-06-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Koordynator będzie odpowiedzialny za koordynowanie w wymiarze merytorycznym działań u Partnera, którego reprezentuje oraz nadzorowaniem procesu ich realizacji. Oprócz tego zajmie się realizowaniem zleconych zadań, zarządzaniem zasobami pracowników, przygotowywaniem statystyk, raportów,...

Dodane: 2025-06-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Budowanie, zarządzanie i koordynowanie pracy Trenerów Sprzedaży wspierających zarówno rynek polski, jak i zagraniczne zespoły sprzedażowe, Ścisłą współpracę z Team Leaderami, Dyrektorami Sprzedaży, Head of Operations oraz działem HR przy planowaniu i organizacji szkoleń (wstępnych,...

Dodane: 2025-06-13
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania stoiska według standardów firmy, w tym dbanie o ekspozycję towarów. Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu. Profesjonalna obsługa klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami. Przyczynianie się do budowania pozytywnego wizerunku....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...