Praca: Koordynator Usług Recepcyjnych


People make places
Koordynator Usług Recepcyjnych
Miejsce pracy: Warszawa

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu usługą recepcyjną, która wesprze rozwój i utrzymanie wysokich standardów w naszych biurach w całej Polsce.

Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych oraz wytycznych dla pracy recepcji​
  • Kontrola jakości świadczonych usług – prowadzenie audytów i wdrażanie dobrych praktyk
  • Organizacja wsparcia recepcji w różnych lokalizacjach – zarządzanie zespołem zastępstw (Flying Support Services)
  • Rekrutacja, wdrażanie oraz ustalanie grafików pracy zespołu
  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników recepcji
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub usługą recepcyjną
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2
  • Sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00​ 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z wielu dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sheraton Grand Warsaw

Szukamy osoby, która będzie sercem naszego hotelu – lidera z pasją do gościnności, który potrafi inspirować zespół i tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości. Jeśli potrafisz łączyć operacyjną skuteczność z empatią i pozytywnym nastawieniem, ta rola jest dla Ciebie....

Dodane: 2025-08-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sheraton Grand Warsaw

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy...

Dodane: 2025-07-26
Lokalizacja:
Pracodawca: Seetel Hotel GmbH & Co. Betriebs-KG

Twoje zadania: Ciepłe i profesjonalne powitanie oraz obsługa naszych gości Odpowiedzialność za przyjazny check-in i check-out, w tym wystawianie rachunków i rozliczenia prowizji Zarządzanie i rozwijanie zespołu recepcji poprzez szkolenia i codzienną koordynację pracy Zapewnienie i...

Dodane: 2025-07-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych Wykonywanie zadań administracyjnych – dbałość o funkcjonowanie biura, pilnowanie statusu napraw Rejestrowanie obiegu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Auto Fus Group sp. J.

Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych. Wymagania doświadczenie na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy

Wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów finansowanych z Funduszy Europejskich (atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów w systemie ochrony zdrowia lub posiadanie wykształcenia kierunkowego związanego z ochroną zdrowia), zaawansowana znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Opieki i Rehabilitacji należącym do Grupy LUX MED, znajdującym się przy ul. Szymanów 5 w Szymanowie. Placówka oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, które wymagają stałego wsparcia specjalistów. Twoją rolą będzie:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych, ambitnych, znających...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rejestrowanie sprzedaży i przyjmowanie płatności (gotówka, karta, zaliczki) Wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich rozliczanie na koniec zmiany Obsługa klientów przy zwrotach i reklamacjach zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi Wspieranie klientów w programach lojalnościowych...