Praca: Koordynator Techniczny / Koordynatorka Techniczna ds. procesów logistycznych


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Koordynator Techniczny / Koordynatorka Techniczna ds. procesów logistycznych
Piechcin
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Bieżący monitoring prawidłowego funkcjonowania aplikacji transportowych (autorskie aplikacje Holcim).
  • Zarządzanie funkcjonowaniem “kiosków samoobsługowych” dla kierowców oraz automatycznym obiegiem dokumentów.
  • Bycie kluczowym punktem kontaktu dla naszych kierowców w zakresie wsparcia technicznego aplikacji.
  • Zarządzanie zespołem Administratorów Systemów Wysyłkowych (specjaliści IT)​.
  • Udział w projektach optymalizujących procesy i systemy.
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (IT).
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym.
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem IT/logistyką/aplikacjami mobilnymi.
  • Minimum podstawowa wiedza z zakresu baz danych, znajomości SQL, sieci, administrowania aplikacjami mobilnymi.
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

What this position is about - Purpose: Primary responsibilities of the "IT Controls Manager" are the ongoing maintenance and improvement of JTIs global internal controls framework, including IT controls. As a Japanese-listed multinational Company, JTI must comply with JSOX (Sarbanes Oxley...

Dodane: 2025-07-26
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Projektowanie i wdrażanie kontroli IT, w tym zabezpieczeń, zarządzania dostępem oraz procedur change management Nadzór nad wewnętrznym frameworkiem kontroli (JSOX) oraz przeprowadzanie samodzielnych ocen i audytów Zarządzanie procesami operacyjnymi IT, w tym monitorowanie backupów oraz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: nadzorowanie i koordynowanie postępowań zakupowych, w tym zamówień publicznych, weryfikacja dokumentacji zakupowej, w tym opisu przedmiotu zamówienia i warunków realizacji umów, zapewnienie zgodności procesów zakupowych z przepisami prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK i Wspólnicy sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z rozpoczęciem, przeszeregowaniem i ustaniem stosunku pracy. Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZUS dokumentów: zgłoszeniowych pracowników i członków ich rodzin (ZUA, ZCNA) ora dokumentów wyrejestrowujących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Uniwersyteckim Centrum Wsparcia Badań Klinicznych CM UMK (UCWBK) Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Kompleksowa realizacja zamówień publicznych związanych z działalnością UCWBK, w tym: sporządzanie ogłoszeń, specyfikacji warunków...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Implementacja polityki rozwoju w sektorze edukacji. Koordynowanie działań promocyjnych i operacyjnych na terenie regionu. Nadzorowanie wyników finansowych i jakościowych placówek. Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur. Zarządzanie i wspieranie zespołu pracowników. Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Implementacja polityki rozwoju w sektorze edukacji. Koordynowanie działań promocyjnych i operacyjnych na terenie regionu. Nadzorowanie wyników finansowych i jakościowych placówek. Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur. Zarządzanie i wspieranie zespołu pracowników. Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Implementacja polityki rozwoju w sektorze edukacji. Koordynowanie działań promocyjnych i operacyjnych na terenie regionu. Nadzorowanie wyników finansowych i jakościowych placówek. Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur. Zarządzanie i wspieranie zespołu pracowników. Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Implementacja polityki rozwoju w sektorze edukacji. Koordynowanie działań promocyjnych i operacyjnych na terenie regionu. Nadzorowanie wyników finansowych i jakościowych placówek. Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur. Zarządzanie i wspieranie zespołu pracowników. Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego, Współpracę z właściwymi organami administracji...