Praca: Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego


Dołącz do ekipy jako
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Miejsce pracy: Gdynia
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
  • posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
  • koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
  • cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
  • posiadasz doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w obszarze sprzedaży i usług
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta
  • aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i profesjonalnymi np. deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami
  • koordynowanie działań mających na celu realizację planów sprzedaży usług projektowych i poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost sprzedaży
  • koordynowanie, wdrażanie i sprzedaż nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań produktów i usług, np. OZE
  • monitorowanie wskaźników sprzedaży, poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich podnoszenia
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz promowanie programu lojalnościowego
  • monitorowanie działań konkurencji
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia kwartalna
  • udział w wynikach i Akcjonariat
  • fundusz mieszkaniowy
  • dofinansowanie do termomodernizacji
  • ubezpieczenie grupowe
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
  • prywatna opieka medyczna
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
  • kafeteria benefitów MyBenefit
  • rabat na zakupy
  • telefon służbowy
  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...

Dodane: 2025-08-12
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie zespołem oraz procesami przyjęć, wydań i kontroli jakości w magazynie Planowanie zasobów (FTE) i monitorowanie realizacji celów wydajności Obsługa systemów WMS, SCADA i WCS – rozwiązywanie błędów systemowych Kontrola przepływu zamówień (w tym planowanie falowe)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Nastawienie na wynik; Bardzo dobre...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: "CETEL SERWIS" Sp. z o.o.

Zadania: Inwentaryzacja asortymentu, Kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją do wydania, wywozu lub wysyłki, Przestrzeganie i stosowanie procedur związanych z magazynowaniem, wysyłką i przyjmowaniem towarów, Kontrola wydawanych towarów, dbanie o wysoki standard usług. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami Obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż i monitorowanie przebiegu usług montażowych, od zamówienia do zakończenia projektu przyjmowanie i realizacja reklamacji usług klientów, współpraca z innymi działami w tym obszarze dbałość o przepływ informacji między działami sklepu,...