Praca: Koordynator / Koordynatorka Administracji Personalnej i Płac


Koordynator / Koordynatorka Administracji Personalnej i Płac
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!

 

Kadry i płace

  • Zarządzanie procesem naliczania i wypłaty wynagrodzeń i świadczeń oraz zapewnienie zgodności z ogólnie obowiązującym prawem, przepisami wewnętrznymi i dobrymi praktykami, w tym odpowiedzialność za księgowanie wyników naliczania list płac, oraz dokonywanie rozliczeń publicznoprawnych.
  • Ciągłe doskonalenie oraz poprawa efektywności procesów kadrowych i płacowych, w tym inicjowanie i opracowywanie nowych procesów i procedur oraz wdrażanie zmian w już istniejących, w tym poprawności procesów związanych z obsługą kadrową pracowników.
  • Dostarczanie cash flow wynagrodzeń oraz rozliczeń publiczno-prawnych w procesach budżetowania i forecastowania.
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców, firmami zewnętrznymi, ustalanie przebiegu procesów i egzekwowanie przestrzegania procedur i przepisów prawa.
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i rekomendowanie ich zastosowania.
  • Reprezentowanie firmy podczas kontroli z PIP, US i ZUS oraz podczas audytów, w tym udostępnianie niezbędnych informacji, udzielanie wyjaśnień, wdrażanie zaleceń.
  • Prowadzenie projektów z zakresu Administracji Personalnej i Płac.
  • Zarządzanie systemem kadrowo- płacowym w tym tworzenie raportów, ciągłe doskonalenia oraz weryfikacja.

Współpraca z HR BP/HRG

  • Bliska współpraca z HR Business Partnerami poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia w zakresie procesów kadrowych, płacowych oraz administracyjnych, dostosowując rozwiązania do specyficznych potrzeb poszczególnych działów.
  • Wsparcie w projektach z obszaru HR.
  • Bieżące wsparcie merytoryczne dla HR Business Partnerów w zakresie prawa pracy, wynagrodzeń i innych zagadnień związanych z obszarem kadrowo-płacowym.
  • Współpraca z Działem Doskonałości Organizacyjnej i Operacyjnej w zakresie tworzenia i wdrażania polityk personalnych oraz wynagrodzeniowych, które odpowiadają specyficznym potrzebom poszczególnych działów, dbając o zgodność z przepisami prawa i strategią organizacji.
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane: ekonomiczne, finansowe, zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Doświadczenie w pracy w zespole kadr i płac min. 8 lat, w tym co najmniej 4 lata na samodzielnym stanowisku z obsługą min. 300 pracowników.
  • Mile widziane: zarządzanie zespołem min. 2 lata.
  • Doświadczenie w pracy w dużej firmie produkcyjnej, min. 800 pracowników.
  • Biegła znajomość naliczania wynagrodzeń, rozliczeń publiczno-prawnych, przepisów prawa pracy i przepisów zatrudniania cudzoziemców.
  • Znajomość programów: Płatnik, TETA.
  • Mile widziana: znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów.
  • Znajomość procesów personalnych.
  • Wiedza o standardach rynkowych w zakresie kadr i płac.
  • Nastawienie na klienta wewnętrznego – pracowników, przełożonych, HRBP.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołowej.
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność budowania relacji w zespole.
  • Skrupulatność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-10
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AMS Metal Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizowanie akt, Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy, Prowadzenie ewidencji czasu pracy, weryfikacja list obecności, wyjść prywatnych, urlopów pod względem zgodności...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ERG S.A.

Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie: sprawdzanie oraz weryfikacja wyrobów gotowych badanie próbek pobranych z produkcji za pomocą przyrządów pomiarowych obsługa sprzętów laboratoryjnych wykrywanie niezgodności wyrobów prowadzenie zapisów w systemie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, obsługa dotychczasowych klientów, praca w biurze i w terenie. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (wymóg podstawowy), mile widziana znajomość innych języków, doświadczenie w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, obsługa dotychczasowych klientów, praca w biurze i w terenie. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (wymóg podstawowy), mile widziana znajomość innych języków, doświadczenie w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: VRG S.A.

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Lyreco Polska

Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego Ofertowanie Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych Nastawienie na realizację celów Doświadczenie w sprzedaży B2B Prawo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lyreco Polska

Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego Ofertowanie Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych Nastawienie na realizację celów Doświadczenie w sprzedaży B2B Prawo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Lyreco Polska

Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego Ofertowanie Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych Nastawienie na realizację celów Doświadczenie w sprzedaży B2B Prawo...