Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.
Twoje zadania: zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych analiza wyników względem realizacji celu budżetu odpowiedzialność za wynik organizacja i koordynowanie pracy działu Poszukujemy osoby, która: posiada doświadczenie na podobnym stanowisku w handlu potrafi budować...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu Umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i prowadzeniu...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Definiowanie, analiza i monitorowanie RYNKU ZBYTU (kilka tysięcy firm) odwzorowanego na strukturze handlowej firmy Rozliczanie wykonania planów ilościowych, asortymentowych i marżowych oraz stopnia wykorzystania RYNKU Wdrażanie i utrzymywanie ładu działań handlowych Współpraca z działami...
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT). Analiza transakcji Klientów w celu typowania transakcji podejrzanych – obsługa alertów. Aktualizacja tzw. listy sankcyjnej, w tym weryfikacja stron...
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Praca.pl
Zakres obowiązków: Analiza operacji finansowych pod kątem zgodności z przepisami AML/CFT, Identyfikowanie podejrzanych transakcji i obsługa alertów, Monitorowanie stron transakcji względem aktualnych list sankcyjnych, Weryfikacja dokumentów klientów, beneficjentów rzeczywistych i relacji...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji: pracownicy, goście, korespondencja, telefony, skrzynka mailowa Rejestracja i obieg dokumentów zgodnie z procedurami Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura (eventy, zamówienia, rezerwacje, catering) Zarządzanie dostępami: karty, szafki, rejestry,...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: JAGNA PH
Ogłoszenie numer: 10102777, z dnia 2025-08-11 JAGNA PH Zatrudnimy ekspedientkę chętną do pracy na stanowisku sprzedawca/ekspedientka w sklepie ogólnospożywczym w Łodzi ul. Łanowa 85 Teofilów-Żabieniec JAGNA blisko dworca ŁKA co ułatwia dojazd z dalszych okolic. Sprzedawca / Ekspedientka...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
kierownika Działu Promocji i Komunikacji CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: nadzór nad pracą podległego personelu, współtworzenie polityki promocyjnej CM UMK, budowanie pozytywnego wizerunku i marki CM UMK, koordynacja współpracy z mediami, działania promocyjne związane z...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...