Praca: Kontrolerka / Kontroler Finansowy


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Kontrolerka / Kontroler Finansowy
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę wyników finansowych zakładów produkcyjnych.
  • Raportowanie finansowe i pełna analiza P&L zakładów.
  • Bieżąca analiza kluczowych wskaźników finansowych i produkcyjnych.
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym przygotowanie kalkulacji rezerw, przeliczenia kosztu standarowego, analiza odchyleń.
  • Przygotowywanie budżetów dla zakładów, monitorowanie ich realizacji oraz analiza odchyleń.
  • Kontrola jakości danych dostarczanych przez biznes.
  • Udział w procesie planowania strategicznego zakładów, w tym opracowywanie prognoz finansowych i scenariuszy rozwoju.
  • Przygotowywanie narzędzi do planowania finansowego (formatki, raporty, dane historyczne).
  • Rekomendacje działań optymalizujących osiągany wynik finansowy.
  • Udział w miesięcznych przeglądach wynikowych i spotkaniach operacyjnych.
  • Ścisła współpraca z działami operacyjnymi (produkcja, sprzedaż, planowanie, logistyka).
  • Wsparcie potencjalnych projektów rozwojowych od strony finansowej.
  • Przygotowywanie raportów ad hoc na potrzeby wewnętrzne oraz grupowe.
  • Konsolidacja danych na pograniczu różnych linii biznesowych.
  • Współpraca z audytem finansowym.
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku 
Co jest dla nas ważne?
  • Wykształcenie wyższe (kierunki: ekonomia / finanse i pokrewne).
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą finansową, w tym w firmie produkcyjnej.
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP (SAP) oraz z dużymi bazami danych.
  • Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej.
  • Dobra znajomość MS Excel / Powerpoint.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych i prawo jazdy kat. B.
  • Dobre zdolności organizacji pracy, komunikacji oraz działania pod presją czasu.
  • Certyfikacja ACCA będzie dodatkowym atutem (lub w trakcie).
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (B2/C1)
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę wyników finansowych zakładów produkcyjnych. Raportowanie finansowe i pełna analiza P&L zakładów. Bieżąca analiza kluczowych wskaźników finansowych i produkcyjnych. Udział w procesie zamknięcia miesiąca,...

Dodane: 2025-04-18
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe Bieżący kontakt z...

Dodane: 2025-04-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Zakres zadań Prowadzi postępowania podatkowe w celu...

Dodane: 2025-04-17
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Telemond Sp. z o.o.

Czym się będziesz zajmować: Nadzorowaniem oraz kontrolą kosztów bieżącej produkcji Raportowaniem wyników rentowności produktów Przygotowywaniem analiz wyników pod kątem możliwych oszczędności oraz raportowanie wyników analiz Kalkulacją produktów Współudział w przygotowywaniu...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Lions Entertainment

Miejsce pracy: Grecja, Chalkidiki Opis stanowiska prowadzenie zajęć sportowych np. joga, aqua gym, rzutki zabawa z dziećmi w mini klubie prowadzenie wieczornych show, takie jak karaoke lub bingo bycie wizytówką firmy komunikatywna znajomość języka angielskiego dobre umiejętności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień/maj 2025 r. Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy z Indonezji; ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami stawianymi przez firmę; odporność na stres; umiejętność komunikacji i współpracy z innymi specjalistami, którzy zgłaszają zapotrzebowanie na pracownika; dokonywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

- obsługa klienta- obsługa: komputera, kasy fiskalnej, drukarki i terminala płatniczego,- dbałość o wizerunek firmy,- przyjmowanie dostaw i odsyłanie towaru,- eksponowanie towaru zgodnie z wytycznymi, - doradztwo w sprzedaży komplementarnej; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Odbieranie połączeń i doradzanie klientom naukowym w zakresie wyboru plastików laboratoryjnych firmy Genoplast Biotech S.A. na terenie całej Polski, udzielanie informacji o produktach, ich zastosowaniu oraz pomaganie w rozwiązywaniu problemów związanych z ich użytkowaniem, informowanie o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Przygotowywanie projektów na podstawie szablonów, przygotowywanie indywidualnych projektów dla klienta, kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów projektów, wprowadzanie szablonów graficznych do kreatora on-line, przygotowywanie plików do druku, pozycjonowanie stron www firmy -...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Pozyskiwanie klientów, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych, monitowrowanie rynku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: automatyka, mechatronika, elektrotechnika Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Uprawnienia:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

sprzedaż odzieży, galanterii, artykuły plażowe Wymagania inne: prawo jazdy kat. B