Praca: Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B


Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Zespół odpowiada za kompleksową obsługę Klientów z sektora małych i średnich firm (SMB) poprzez kanały: telefoniczny, mailowy oraz czat online. Celem jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi i wsparcia, budowanie relacji z Klientem oraz aktywne wspieranie działań sprzedażowych.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo
  • nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami
  • terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego
  • bliska współpraca z agentami mobilnymi
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów B2B
  • doświadczenie w pracy w Contact Center
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
  • umiejętność pracy w zespole
  • silne zorientowanie na realizację celów i osiąganie sukcesów
  • pewność siebie, elastyczność, wychodzenie z inicjatywą, szukanie rozwiązań
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.

Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fivocs Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży piekarniczej prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownika ds. jakości (k/m) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie jakością w zakładzie produkcyjnym, obejmujące zarówno obszary produkcji, jak i systemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...