Praca: Konsultant / Konsultantka w Contact Center


Konsultant(ka)
w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, ul.Domaniewska 52

Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia
Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników)
Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)       
System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta
Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
  • Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
  • To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
  • Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
  • Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
  • Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
  • W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
  • Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
  • Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
  • Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
  • Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej 
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska Dołącz do naszego zespołu w Concentrix Lublin, stabilnej firmy o międzynarodowym zasięgu i 10-letnim doświadczeniu na lokalnym rynku. Poszukujemy osób gotowych do współpracy na pełen etat lub 3/4 etatu, także w weekendy. Wymagania Wykazywanie inicjatywy w kontaktach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych budować dobre relacje z Klientem rozwijać się dzięki szkoleniom SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: dobrze komunikujesz się w języku...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski S.A.

Centrum Obsługi i Operacji


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: IFM ECOLINK

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ziko Optyk z o.o..

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy Dbanie o terminowość dostaw Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen Dobra organizacja pracy Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży części...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...