Praca: Konsultant / Konsultantka ds. Planowania Finansowego


Prudential jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, na której czele stoi brytyjska spółka M&G plc. Wywodzimy się z Prudential założonego w Londynie już w 1848 r. Należymy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie, zarządzamy aktywami o łącznej wartości 345.9 miliardów funtów. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, przygotowaliśmy unikalną ofertę produktową i rekrutacyjną. Poszukujemy kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

Rozpocznij karierę w sprzedaży ubezpieczeń, zwiększ swoje dochody i rozwijaj z nami swój własny biznes!

Szukamy osoby na stanowisko:
Konsultant / Konsultantka ds. Planowania Finansowego
Miejsce pracy: Częstochowa, pl. Daszyńskiego 4
Twój zakres obowiązków:
  • budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki,
  • pozyskiwanie Klientów,
  • sprzedaż ubezpieczeń na życie,
  • organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Nasze wymagania:
  • prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej otwarcia,
  • minimum średnie wykształcenie oraz niekaralność (w zakresie określonym w Ustawie o dystrybucji ubezpieczeń),
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z ludźmi,
  • predyspozycje sprzedażowe (mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń)
  • chęć rozwoju w ciekawej branży i gotowość do sprzedaży produktów dopasowanych do potrzeb klientów,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów i dopasowywania do nich odpowiednich produktów,
To oferujemy:
  • współpracę w przyjaznym i wspierającym środowisku doświadczonych osób,
  • perspektywę wysokich dochodów (prowizje, premie i inne dodatki),
  • brak targetów na konkretne produkty, który umożliwia pełne skupienie na potrzebach Klientów,
  • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
  • nowoczesne i przyjazne technologie, umożliwiające sprzedaż także w formule zdalnej,
  • wsparcie szkoleniowe, zapewnione przez wykwalifikowanych specjalistów i praktyków,
  • możliwości rozwoju na ścieżce kariery w oparciu o obiektywne kryteria i Twoje wyniki,
  • transparentne zasady współpracy, bez zapisów małym druczkiem.
Benefity jakie otrzymasz:
  • sprzedaż opartą o nowoczesne aplikacje i możliwości działania w całym kraju (bez rejonizacji) tak jak Tobie oraz Klientom jest wygodnie,
  • elastyczność działań oraz swobodę w planowaniu aktywności i kalendarza,
  • spotkania integracyjne i wymiana praktyk z najlepszymi sprzedawcami,
  • konkursy motywacyjne z superatrakcyjnymi nagrodami,
  • zniżka na prywatną opiekę medyczną.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań. Nasze wymagania: prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej otwarcia, minimum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań. Nasze wymagania: prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej otwarcia, minimum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań. Nasze wymagania: prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej otwarcia, minimum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań. Nasze wymagania: prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej otwarcia, minimum...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków Sporządzanie sprawozdawczości finansowej (pakiety do NBP, w szczególności Finrep, NB300) Obsługa systemu gwarantowania depozytów Sporządzanie raportów z hurtowni danych Koordynowanie wdrożenia procesu raportowania na potrzeby resolution Nasze wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: WBS Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Ukraina (praca zdalna) Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Optics

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Dombud Beton Sp. z o. o.

Opis stanowiska analiza zapytań ofertowych kalkulacja elementów prefabrykowanych w zakresie przygotowywanych ofert składanie ofert nadzór nad terminami składania ofert kontakt z klientem i podtrzymywanie z nim dobrych relacji Wymagania wykształcenie budowlane bardzo dobra znajomość pakietu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Trenkwalder

Główne zadania: aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami, obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert dla klientów, nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych, obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Trenkwalder

Główne zadania: aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami, obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert dla klientów, nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych, obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: APATOR Powogaz S.A.

Zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji jakości związanej z procesami produkcyjnymi bieżąca współpraca z działami technicznymi przy rozwiązywaniu problemów jakościowych realizowanie wymogów jakościowych oraz procedur obowiązujących w projektach udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: PORTOS TR7 sp. z o.o.

Opis stanowiska: Kierownik Audytu Wewnętrznego odpowiada za planowanie, koordynowanie i realizację audytów wewnętrznych w organizacji. Celem stanowiska jest zapewnienie skutecznego systemu kontroli wewnętrznej Zakres obowiązków: Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego planu audytów...