Praca: Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim


Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie zapytań od użytkowników poprzez telefon, e-mail lub czat
  • Udzielanie pomocy technicznej związanej z usługami streamingowymi
  • Wyjaśnianie kwestii dotyczących umów i rozliczeń
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów indywidualnych i biznesowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego na poziomie C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnego przekazywania informacji
  • Zorientowanie na jakość obsługi i współpracę w zespole
Oferujemy:
  • Wsparcie relokacyjne – opłacony transport i zakwaterowanie na start
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i dostęp do platformy benefitowej
  • Nowoczesne miejsce pracy w Warszawie i przyjazną atmosferę
  • Szkolenia wdrożeniowe i stałą opiekę Team Leadera
  • Integracje i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.

Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fivocs Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży piekarniczej prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownika ds. jakości (k/m) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie jakością w zakładzie produkcyjnym, obejmujące zarówno obszary produkcji, jak i systemów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...