Praca: Kierownik/kierowniczka zespołu administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Kierownik/kierowniczka zespołu administracji
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/0495
OBOWIĄZKI:
1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,- koordynacja całokształtu zagadnień związanych z inwestycjami i remontami,- wyszukiwanie odpowiednich wykonawców robót budowlanych, zakup materiałów i urządzeń,- nadzór nad terminowym i jakościowym wykonaniem prac remontowych oraz dopilnowanie ostatecznego odbioru robót i przekazanie do użytku,- gromadzenie całości dokumentacji związanej z remontami, prowadzenie książek obiektów budowlanych,- uczestniczenie w pracach komisji p.poż i BHP, - przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych,- opracowywanie planów wyposazenia obiektów Teatru.3. W zakresie administracji:- administracja i organizacja gospodarki majątkiem trwałym, przedmiotami i drobnym sprzętem (w tym prowadzenie ewidencji. organizowanie spisów z natury, organizacja konserwacji maszyn i urządzeń), - organizacja i zabezpieczenie właściwego utrzymania stanu sanitarnego i higienicznego oraz gazowego ogrzewania obiektów,- prowadzenie spraw zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, środki utrzymania czystości i higieny oraz apteczki pierwszej pomocy,- zaopatrywanie komórek organizacyjnych w materiały biurowe i gospodarcze, prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wywozu nieczystości, czyszczenia ulic, drobnych napraw i konserwacji w obiektach teatralnych,- nadzór pracy podległych pracowników, sporządzanie planów pracy,- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej spraw administracyjnych,- organizacja zasad technicznego zabezpieczenia obiektów, przeglądów zabezpieczeń obiektów i mienia,- zapewnienie dozoru obiektów i czuwanie nad ich prawidłowym funkcjonowaniem,- prowadzenie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym w zakresie celowości wydatków administracyjno-rzeczowych związanych z utrzymaniem obiektu instytucji w zakresie świadczeń BHP oraz zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- zapewnienie dostepności architektonicznej budynków Teatru,- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Teatru w zakresie spraw gospodarczych, administracyjnych i remontowych Teatru.Praca od 07:30 do 15:30.Możliwość rozpoczęcia pracy na stanowisku od 1 września 2025 r. z płatnym okresem przygotowawczym w sierpni.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miniumum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w prowadzeniu co najmniej kilkuosobowych zaspołów.- Dobra znajomośc zagadnień z dziedziny administracji budynkami i mieniem.- Uprawnienia gazowe pozwalające na dozór urządzeń instalacji gazowych lub gotowość do udziału w szkoleniu w celu nabycia takich uprawnień.- Znajomość pakietu Office.- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.- Odpowiedzialność i skrupulatność.- Komunikatywność.- Prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

- koordynowanie i planowanie pracy działu administracji (tworzenie harmonogramów) - monitorowanie i kontrolowanie stanu zapasów w magazynach - zarządzanie procesem zamówień (planowanie zakupów, realizacja zamówień wewnętrznych) - odbiór, kontrola jakości oraz przyjęcie dostaw - nadzór...

Dodane: 2025-04-03
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SASTO Sp. z.o.o.

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu administracją w branży gastronomicznej i chcesz dołączyć do naszego zespołu, to ogłoszenie jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: Koordynowanie i planowanie pracy działu administracji (tworzenie harmonogramów). Monitorowanie i kontrolowanie stanu...

Dodane: 2025-03-21
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Opis stanowiska: utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, nadzór nad pracą podległego personelu, organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur), nadzorowanie i kontrola prac...

Dodane: 2025-03-19
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Nadzór i kontrola spraw technicznych związanych z budownictwem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlany Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń Wymagania inne: Wymagane uprawnienia budowlane...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, ważenie i pakowanie towaru, kontrola świeżości i dat przydatności do spożycia, wymiana lodu na ekspozycji, profesjonalna obsługa klienta – aktywna sprzedaż. Nasze wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: VECTRA S.A.

Będziesz odpowiedzialny za: naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji, sprawozdań i korekt do ZUS, US, GUS, PPK, sporządzanie zaświadczeń w tym Z-3, RP-7,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Sokolskiej 29 w Katowicach Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Główne obowiązki: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi regulacjami Naliczanie wynagrodzeń, premii oraz świadczeń dodatkowych Kontrola i aktualizacja danych w systemie kadrowym Sporządzanie deklaracji i dokumentacji dla instytucji publicznych Zarządzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Pomorska Akademia Rozwoju Michalina Tafil

Opis stanowiska prowadzenie rejestrów sporządzanie pism obsługa komputera i oprogramowania biurowego tworzenie treści marketingowych wysokiej jakości Wymagania wykształcenie wyższe lub średnie gotowość do podjęcia stacjonarnego stażu w Warszawie orzeczenie o niepełnosprawności,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Pomorska Akademia Rozwoju Michalina Tafil

Opis stanowiska prowadzenie rejestrów sporządzanie pism obsługa komputera i oprogramowania biurowego tworzenie treści marketingowych wysokiej jakości Wymagania wykształcenie wyższe lub średnie gotowość do podjęcia stacjonarnego stażu w Warszawie orzeczenie o niepełnosprawności,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Pomorska Akademia Rozwoju Michalina Tafil

Opis stanowiska prowadzenie rejestrów sporządzanie pism obsługa komputera i oprogramowania biurowego tworzenie treści marketingowych wysokiej jakości Wymagania wykształcenie wyższe lub średnie gotowość do podjęcia stacjonarnego stażu w Warszawie orzeczenie o niepełnosprawności,...