Praca: Kierownik


Urząd Gminy i Miasta Szadek
Kierownik
Miejsce pracy: Szadek
Numer: StPr/25/0472
OBOWIĄZKI:
1) kierowanie i organizowanie pracy SP ZOZ w Szadku oraz zapewnienie warunków niezbędnych do jego funkcjonowanie i realizacji powierzonych zadań, wyznaczanie strategii działania SP ZOZ w Szadku,2) reprezentowanie SP ZOZ w Szadku na zewnątrz,3) realizowanie zadań w zakresie ochrony zdrowia wynikających z przepisów prawa,4) nadzorowanie nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych, sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej ochrony zdrowia,5) kierowanie i organizowanie pracy SP ZOZ w Szadku oraz zapewnienie warunków niezbędnych do pracy6) współdziałanie z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, podmiotami wykonującymi działalność leczniczą i innymi organizacjami, Radą Społeczną SP ZOZ w Szadku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i obsługa internetu
Uprawnienia: zarządzanie zespołem ludzi


Wymagania inne:

- umiejętność posiadanie wiedzy i doświadczenia dającego rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika- [Inne] : brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie; kwalifikacje: co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy;wynagrodzenie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 03.03.2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi, wynagrodzenie zasadnicze 15.000,00 zł- praca na czas określony: 2026-2032- praca w godz. 08.00 - 16.00

Miejsce pracy:

Szadek


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 15 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

stosunek pracy albo umowa cywilnoprawna na 6 lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: URZĄD GMINY MSTÓW

1. organizacja i kierowanie pracą Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych,2. opracowywanie projektów potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego związanych z działalnością referatu,3. współdziałanie z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi Gminy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice lub mieszczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KRAJOWY OŚRODEK MIESZKALNO-REHABILITACYJNY DLA OSÓB CHORYCH NA STWARDNIENIE ROZSIANE (SM) W DĄBKU

planowanie, kierowanie i koordynowanie uslug rehabilitacyjnych, zarządzanie personelem, nadzór nad realizacją kompleksowej opieki nad pacjentem, dbałość o jakość świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: fizjoterapia,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Kierowanie pracą Działu Zamówień Publicznych oraz kontrola i nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań przez pracowników działu, Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalnoprawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Obsługa sekretariatu, pisanie pism, kontakt z sądami i urzędami, terminowe wypełnianie zobowiązań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: humanistyczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej. Praca na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 07:45- 15:45;staż realizowany w ramach projektu:Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (III) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Autokompas-travel Marek Skubik

obsługa klientów biura podrózy Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

1. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP.2. Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji.4. Zapoznanie się z systemem rejestracji i ewidencji osób bezrobotnych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NZOZ ELMED Sp. z o.o.

Praca w biurzeWprowadzanie danych do systemuPraca z programem medycznymPisanie pismPrace związane z pracą w biurze pod dyktando Pana PrezesaPraca jednozmianowa 6-14Wynagrodzenie miesięczne +premie uznanioweKontakt z pracodawcą telefoniczny 572580044 lub osobisty Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: HMB ZAKŁAD MECHANICZNY MGR INŻ. HENRYK BARZYCKI

Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej, kontrola nad prawidłowym obiegiem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego...