Praca: Kierownik


Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Kierownik
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0886
OBOWIĄZKI:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika ReferatuEksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego. Przygotowywanie analizy potrzeb zlecanych prac, oraz prowadzenie spraw związanych z remontem eksploatacją oraz bieżącą konserwacją budynków i obiektów tj. placów zabaw, stref rekreacji, boisk będących w zasobach Gminy Michałowice nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z remontem, eksploatacją i konserwacją inwestycji nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad konserwacją oraz eksploatacją agregatów mobilnych stanowiących mienie Gminy. Przygotowywanie projektów umów na projektowanie, wykonawstwo, generalne wykonawstwo robót zgodnie z Regulaminem udzielania Zamówień Publicznych. Przygotowywanie dokumentacji do przetargów i zleceń na realizację zadań z zakresu remontu, eksploatacji i bieżącej konserwacji w tym utrzymania placów zabaw, stref rekreacjii boisk oraz prowadzenie nadzoru technicznego nad realizowanymi zadaniami. Monitorowanie postępów prac, kontrola jakości, weryfikacja zgodności z projektem oraz harmonogramem, a także rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy. Uczestnictwo w odbiorach technicznych zlecanych prac oraz przygotowywanie protokołów odbioru. Opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczania finansowego eksploatacji, bieżącej konserwacji oraz remontów w tym: weryfikacja faktur, sporządzanie protokołów płatności, rozliczanie kosztów oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT). Systematyczne kompletowanie i gromadzenie dokumentacji technicznej administrowanych obiektów. Prowadzenie spraw remontów, konserwacji oraz bieżącej eksploatacji w zakresie boisk, stref rekreacji oraz placów zabaw. Nadzór nad zlecaniem bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynkach stanowiących mienie Gminy, a zwłaszcza: utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i infrastruktury, dokonywanie przeglądów instalacji określonych w lit. a), zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta, realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów, usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach. Nadzór nad administrowaniem budynkami stanowiącymi mienie Gminy, zgodnie z art. 61 Ustawy prawo budowlane, z wyłączeniem gminnych obiektów oświatowych, bibliotek i innych jednostek organizacyjnych gminy oraz Stacji Uzdatniania Wody, a zwłaszcza: prowadzenie książki obiektu i dokonywanie wpisów w książce obiektu budowlanego zgodnie z art. 62 Ustawy prawo budowlane oraz zlecanie przeglądów wynikających z art. 61 Ustawy prawo budowlane i otrzymanych protokołów, zlecanie niezbędnych remontów, aktualizowanie dokumentacji powykonawczej po przeprowadzeniu prac modernizacyjnych, instalacyjnych bądź naprawczych, opracowywanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynków stanowiących mienie Gminy, uczestniczenie w procesie zawierania umów, nadzorowania i odbiorów prac dotyczących zlecanych prac, wykonywanie pozostałych czynności spoczywających na właścicielu bądź zarządcy obiektu opisanych w ustawie Prawo budowlane. Współpraca z pozostałymi komórkami urzędu. Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy. Bieżące uaktualnienie informacji na stronie internetowej gminy w zakresie spraw prowadzonych przez Referat. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników. Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Wynagrodzenie od 5040,00 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, oraz ,,wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Referatu Eksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe: Posiadanie uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi. Umiejętność obsługi komputera w środowisku Word i Excel oraz innych urządzeń biurowych. Prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, oraz planowania i organizacji pracy. Odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-23
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU

Do podstawowych obowiązków należy przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie zadań niżej wymienionych: Kierowanie pracą zespołu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego oraz oprogramowania do...

Dodane: 2025-10-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

nadzór nad dziennym funkcjonowaniem kawiarni, rozliczmaie utargu Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne:

Dodane: 2025-10-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AKCES NCBR sp. z o.o.

Zakres obowiązków Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, mentorami, uczelniami oraz przedstawicielami środowiska startupowego. Reprezentowanie Spółki podczas wydarzeń branżowych, konferencji, spotkań i misji gospodarczych w kraju i za granicą. Organizacja oraz...

Dodane: 2025-10-22
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Ustrzykach Dolnych

1-kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz2-realizacja zadań określonych w statucie Powiatowego CCentrum Integracji Społecznej,3-ustalanie organizacji i zasad funkcjonowania jednostki,4-realizowanie prawidłowej polityki kadrowej,5-wydawanie zarządzeń...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medinn sp. z o.o.

Opis stanowiska aktywne rozpoznawanie potrzeb aptek oraz uzupełnianie ich oferty o odpowiednie produkty rozwijanie sprzedaży poprzez proponowanie rozwiązań dopasowanych do klienta budowanie trwałych relacji partnerskich z aptekami i dbanie o ich dalszy rozwój poszukiwanie nowych możliwości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Nowej 4a w Starej Iwicznej k. Piaseczna. W naszej placówce zapewniamy opiekę medyczną zarówno Pacjentom indywidualnym, jak i tym, którzy posiadają abonament w LUX MED.​ Świadczymy także usługi Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach NFZ (interna,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2​ w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ koordynowane obsługi Pacjentów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2​ w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ koordynowane obsługi Pacjentów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Infakt Sp. z o.o.

Opis stanowiska Samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych oraz list płac i deklaracji ZUS Weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności księgowań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Infakt Sp. z o.o.

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w zakresie księgowości JDG i spółek z o.o. Przygotowywanie deklaracji podatkowych, list płac i sprawozdań finansowych Kontrola merytoryczna dokumentów oraz prawidłowości księgowań Utrzymywanie kontaktu z klientami i urzędami Tworzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: ElectroTile Sp. z o.o.

Opis stanowiska Rozwój sprzedaży na powierzonym terenie w segmencie nowoczesnych instalacji Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa zgłoszeń premium Prowadzenie rozmów telefonicznych i spotkań handlowych Negocjowanie warunków współpracy oraz dobór optymalnych rozwiązań dla...