Praca: Kierownik Sekcji ds. instrumentów finansowych


Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Kierownik Sekcji ds. instrumentów finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 028/25/BP/K
Główne zadania:
  • kierowanie pracą Sekcji;
  • przygotowanie PARP do wdrożenia instrumentu finansowego, w szczególności opracowanie kryteriów i założeń, przygotowanie dokumentacji i planu działania;
  • tworzenie, aktualizacja i wdrażanie procedur, polityk i regulaminów dotyczących instrumentów finansowych oraz dokumentacji i kryteriów wyboru operatorów;
  • organizowanie i przeprowadzanie konkursów/naborów na operatorów pożyczek;
  • monitorowanie i rozliczanie operatorów;
  • sprawozdawczość związana z obsługą instrumentu finansowego;
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz dotyczących instrumentu finansowego;
  • współpraca z instytucjami finansującymi;
  • udział w audytach i kontrolach zewnętrznych oraz wdrażanie zaleceń pokontrolnych;
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe (magisterskie);
  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze finansów, bankowości, udzielania pożyczek;
  • minimum 3 lata doświadczenia przy współpracy w projektach finansowanych ze środków unijnych;
  • minimum 2 lata doświadczenia przy opracowywaniu dokumentów dotyczących pożyczek;
  • znajomość przepisów prawa dotyczących pożyczek i produktów finansowych;
  • znajomość instrumentów finansowych;
  • bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu Ms Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji
  • komunikatywność;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • umiejętność doskonałej organizacji pracy.

Znajomość powyższych zagadnień weryfikowana będzie w procesie rekrutacji.

Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe magisterskie w specjalizacjach związanych z bankowością, prawem, ekonomią lub finansami;
  • roczne doświadczenie w zakresie selekcji i wyboru operatorów pożyczkowych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY GNIEW

Szczegółowe informacje dottyczącee oferty pracy znajduja się na stronie:https://www.bip.gniew.pl/a,24791,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierownik-referatu-finansowego-nabor.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:a) na adres: Urząd Miasta i Gminy...

Dodane: 2025-06-02
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie planowaniem budżetowym Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. Do głównych zadań przewidzianych do realizacji na tym stanowisku należy: tworzenie i monitorowanie budżetu,...

Dodane: 2025-05-17
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wsparcie działu operacji finansowych. Zapewnienie aktualności uzgodnień bankowych oraz usprawnienie procesów. Utrzymywanie aktualności systemu finansowego poprzez terminowe i dokładne księgowania. Obliczanie prowizji od sprzedaży i przekazywanie ich do działu płac w celu wypłaty....

Dodane: 2025-05-09
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Hangsen Sp. z o. o.

Tworzenie i nadzorowanie raportów finansowych zgodnie z międzynarodowymi standardami. Zarządzanie sprawami podatkowymi i rachunkowością. Analiza kosztów produkcji i identyfikacja możliwości oszczędności. Implementacja kontroli wewnętrznej oraz wsparcie analityczne dla zarządu....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...