Praca: Kierownik Salonu Odzieżowego


Ogłoszenie numer: 9196030, z dnia 2024-08-29

Klient portalu Praca.pl

Producent ekskluzywnej odzieży damskiej zatrudni na stanowisko:

Kierownik Salonu Odzieżowego

Miejsce pracy: Rzeszów, Centrum Handlowe

 

Opis stanowiska

  • odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie salonu
  • efektywne zarządzanie salonem i kierowanie podległym zespołem
  • realizacja założonych budżetów i kontrola wskaźników
  • profesjonalna obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i komunikacji w salonie
  • dbałość o profesjonalną ekspozycję towaru i wizerunek salonu
  • przygotowywanie raportów i współpraca z innymi salonami oraz z centralą
  • dbałość o wizerunek marki na rynku lokalnym
  • obsługa systemu kasowego i komputera
  • planowanie grafików

Wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem oraz personelem
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
  • entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • umiejętność motywowania pracowników
  • wysoki standard obsługi klienta
  • kreatywność i pasjonowanie się modą
  • umiejętność czytania i analizowania raportów sprzedażowych
  • dynamizm w działaniu, otwartość i komunikatywność
  • wykształcenie minimum średnie lub wyższe
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • umowa o pracę – cały etat
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym
  • poznanie zaawansowanych standardów pracy w ekskluzywnym salonie odzieżowym
  • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)
  • miłą atmosferę w zgranym zespole
  • pakiet szkoleń

Benefity:

  • zniżki na firmowe produkty
  • elastyczny czas pracy
  • kawa/herbata
  • spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i...

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego

obsługa klienta, utrzymanie prawidłowej ekspozycji sklepu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE Wymagania inne: wymagane doświadczenie zawodowe jako doradca klienta oraz znajomość obsługi podstawowych systemów kasowych

Dodane: 2024-09-18
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: VRG S.A.

W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za: zapewnienie doskonałej obsługi klienta, inicjowanie i kontrolę działań zapewniających sprzedaż, rekrutację, szkolenie, ocenę i rozwój doradców sprzedaży w Twoim zespole, planowanie i organizację pracy salonu zgodnie z potrzebami...

Dodane: 2024-09-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Natura Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży podległej Drogerii; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Drogerii; Zarządzanie zespołem i motywowanie do realizacji założonych celów; Rekrutowanie i wspieranie pracowników w ich rozwoju; Profesjonalna obsługa klienta oraz aktywne...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Wawel SA

Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Wawel SA

Zakres obowiązków Bieżąca koordynacja procesu sprzedaży w ramach kanału własnego (sklep internetowy) i kanałów zewnętrznych (marketplace) Obsługa zamówień oraz klientów w e-sklepie Wawel SA Śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań Rozwój...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu w Concentrix Lublin! :) Jesteśmy stabilną firmą na rynku międzynarodowym, a w Lublinie działamy z sukcesem od 10 lat i wciąż się rozwijamy. Jeśli chcesz rozwijać się razem z nami - aplikuj śmiało, a my znajdziemy projekt...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Foundever

(Remote Work) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Concentrix

Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote Work) Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Remote Work from the territory of whole Poland Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best...