Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems S.A.
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych, dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów, wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów, monitorowanie wyników i wdrażanie wskaźników efektywności,...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.
Opis stanowiska Zarządzanie sprzedażą i operacjami działu piekarni/cukierni. Kreowanie i realizacja akcji handlowych. Nadzór nad produkcją i zamówieniami. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Kierowanie zespołem i realizowanie celów sprzedażowych. Wymagania Doświadczenie w...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: GreenMax Sp. z o.o.
Zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie zespołem handlowym w terenie, działającym na zasadzie struktury rozproszonej, Ustalanie celów i rozliczanie z ich realizacji, Kreatywna rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników na terenie kilku województw, Organizowanie i prowadzenie szkoleń...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GreenMax Sp. z o.o.
Zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie zespołem handlowym w terenie, działającym na zasadzie struktury rozproszonej, Ustalanie celów i rozliczanie z ich realizacji, Kreatywna rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników na terenie kilku województw, Organizowanie i prowadzenie szkoleń...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo w zakresie ofert turystycznych Sprzedaż wycieczek i usług dodatkowych, w tym ubezpieczeń podróżnych Realizacja rezerwacji od zapytania do potwierdzenia Pomoc klientom w organizacji podróży i doradztwo w wyborze kierunku Budowanie trwałych relacji i...