Praca: Kierownik Działu Zakupów


RISER Sp. z o.o. to generalny wykonawca inwestycji budowlanych (mieszkaniowych, użyteczności publicznej, przemysłowych) z siedzibą w Jaworznie. Razem #działamy budująco już od 20 lat. Jesteśmy częścią Grupy RISER, którą współtworzą także spółki RISER.domy (generalny wykonawca inwestycji jednorodzinnych), Wood Core House (producent modułowych konstrukcji szkieletowych) oraz Xenakis Development (deweloper oferujący usługi na terenie Śląska). Tworzymy blisko 200-osobowy Zespół ekspertów, specjalistów i fachowców w branży budowlanej – z mocnym fokusem na nurt EKO.

W Grupie RISER doskonale rozumiemy rolę zakupów - odgrywają one znaczącą rolę w naszym rozwoju i budowaniu przewagi konkurencyjnej.
 
Aktualnie do naszego Zespołu zakupowego szukamy kandydata/ki na stanowisko:
Kierownik Działu Zakupów
Miejsce pracy: Jaworzno

W tej roli będziesz odpowiadać za zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów, realizujących procesy pozyskiwania materiałów i usług na inwestycje budowlane, optymalizację procesów zakupowych oraz współpracą ze strategicznymi partnerami biznesowymi. To stanowisko jest jednym z kluczowych, wpływających na efektywność firmy.

W jakich działaniach będziesz nas wspierać?
  • współtworzenie strategii zakupowej, odpowiedzialność za jej wdrożenie oraz realizację w oparciu o zdefiniowane cele krótko i długoterminowe,
  • zarządzanie zespołem oraz procesami zakupowymi na rzecz realizowanych inwestycji, z nastawieniem na ich optymalizację,
  • identyfikacja obszarów zakupowych możliwych do dalszego rozwoju,
  • budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami,
  • negocjowanie kontraktów zakupowych o strategicznym znaczeniu,
  • nadzorowanie przygotowania umów, aneksów, zleceń i zamówień pod względem zgodności z ustaleniami negocjacyjnymi i wymaganiami,
  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych - rynku dostawców i usługodawców,
  • rozwój kompetencji zakupowych pracowników oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zakupów,
  • ścisła współpraca z Zarządem Grupy RISER oraz innymi działami firmy – zwłaszcza Działem Technicznym, Sprzedaży oraz Prawnym.
Nasze oczekiwania:
  • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym w branży budowalnej lub pokrewnej,
  • doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu strategii i/lub procesów zakupowych,
  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane z zakresu budownictwa lub zakupów/logistyki,
  • znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji,
  • mile widziana wiedza z zakresu finansów i zarządzania budżetami + znajomość bieżących trendów rynkowych - to Ty będziesz inicjować w naszym zespole zakupowym innowacje i oszczędności,
  • umiejętność myślenia strategicznego oraz doskonała organizacją pracy swojej i zespołu,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz otwartość na wykorzystywanie nowych technologii w tym AI,
  • mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego – planujemy rozwijać się eksportowo.
Dołączając do nas zyskasz:
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • solidne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach z kompetencji branżowych i miękkich,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon),
  • dobrą atmosferę współpracy,
  • benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-01
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Kierowanie, mentoring i wsparcie zespołu ds. zakupów w celu osiągnięcia wyników Codzienna koordynacja pracy kupców: zapewnienie terminowego składania zamówień, terminowych dostaw, spełnienia celów KPI Miesięczna/tygodniowa aktualizacja i...

Dodane: 2025-06-27
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych. Optymalizacja procesów zakupowych. Współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi. Współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej. Odpowiedzialność za realizację celów krótko i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Nowy Styl

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych globalnych klientów korporacyjnych. Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: HTH Recruitment

Czym będziesz się zajmować? Budowaniem, szkoleniem i wspieraniem zespołu operacyjnego Koordynacją floty kurierów oraz zespołu magazynowego Współpracą z działami marketingu, produktu i dostawcami technologii Rozwojem narzędzi i procesów operacyjnych (SOP, polityki zwrotów, wskaźniki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie ofertą grupy produktów poprzez: budowanie specyfikacji oraz wycenę, zapewnienie odpowiedniego poziomu stanu produktów oraz zgodności oferty z oczekiwaniami klientów – w tym poszukiwanie rozwiązań technicznych Analiza otoczenia konkurencyjnego Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: obsługa i zatowarowanie działu piekarniczego praca przy odpieku pieczywa obsługa lady z ciastem i słodyczami inne prace fizyczne związane ze wsparciem pracowników pozostałych działów sklepu dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz aktualne oznaczenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów kadrowych klientów, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania, informacje dla pracowników, świadectwa pracy, aneksy, porozumienia, rozwiązywanie umów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMAR Service Group

Zakres obowiązków: Ewidencja dokumentów księgowych, Przygotowywanie miesięcznych danych na podstawie raportów udostępnionych w systemie f/k, Współpraca podczas przygotowania rocznego sprawozdania finansowego (statutowego) według Ustawy o Rachunkowości, Przygotowywanie danych do...