Praca: Kierownik Działu Utrzymania Klienta


Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.

Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!
Kierownik Działu Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Szczecinek
Opis stanowiska:

Zarządzanie zespołem:

  • Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie.
  • Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji.
  • Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.
  • Rozwijanie i wdrażanie procedur i standardów obsługi klienta.
  • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole.
  • Realizowanie określonych celów sprzedażowych.
  • Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży oraz wysokiej sprawności odnowień licencji.
  • Obsługa CRM.

Obsługa klienta i partnerów handlowych:

  • Bezpośrednia obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail lub osobiście.
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
  • Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy.
  • Obsługa reklamacji i zwrotów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami.

Analiza i raportowanie:

  • Monitorowanie wskaźników obsługi klienta, takich jak czas oczekiwania, wskaźnik satysfakcji. klienta i wskaźnik rozstrzygania zgłoszeń.
  • Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy.
  • Opracowywanie raportów i prezentacji dla zarządu.
  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.
Inne obowiązki:
  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego.
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz, np. podczas konferencji i targów.
  • Utrzymywanie się na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie obsługi klienta.
  • Poszukiwanie nowych sposobów poprawy jakości obsługi klienta.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców/telemarketerów (mile widziana branża IT).
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Znajomość systemu CRM.
  • Doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz wysokie zdolności komunikacyjne.
  • Zmysł analityczny, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność zarządzania czasem.
  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania w praktyce.
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane doświadczenie w branży IT.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Poważnie podchodzimy do kwestii zatrudniania naszego personelu, dlatego jako odpowiedzialne przedsiębiorstwo oferujemy pracę wyłącznie na podstawie umowy o pracę
  • Dajemy Ci swobodę działania w kierunku realizowania założonych celów handlowych
  • Wynagrodzenie + progresywna prowizja zależna od obrotów
  • Atrakcyjna i indywidualnie ustalana kwota wynagrodzenia uzależniona od realizacji targetu
  • Atrakcyjne warunki świadczeń socjalnych
  • Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego oferujemy im możliwość dodatkowego ubezpieczenia, imprezy integracyjne i zajęcia sportowe
  • Przygotowanie i wdrożenie
  • Doświadczeni koledzy dokładnie zapoznają Cię z Twoimi zadaniami i zawsze będą do dyspozycji w razie pytań
  • Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
Dodatkowe benefity:
  • Świąteczne bonusy
  • System premiowy / system prowizyjny
  • Wygodna lokalizacja biura
  • Nowoczesne i komfortowe biuro
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Możliwość pracy zdalnej/ homeoffice
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kawa w biurze 
  • Karta sportowa
  • ZFŚS/ Dofinasowanie wypoczynku
  • Szkolenia dla pracowników
  • Możliwości rozwoju/ awansu
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Okolicznościowe spotkania firmowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: G DATA Software Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...

Dodane: 2024-09-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej, udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,...

Dodane: 2024-09-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

referenta /specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: HSV Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa księgowości w systemie SAP, zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z polskim prawem i standardami firmy. Kontrola i zamknięcie miesięcznych i rocznych rozliczeń. Dokładne i terminowe przygotowywanie deklaracji podatkowych. Nadzór nad kosztami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; możliwość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Prowadzenie działań w obszarze digital marketingu (marketingu internetowego) Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu (Facebook Ads, Google Ads (w tym na YouTube) oraz LinkedIn Ads. obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

Zadania szczegółowe: Koordynowanie projektów sprzedażowych (inicjowanie, tworzenie oraz nadzór), Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, Proponowanie kreatywnych rozwiązań mających bezpośrednie...