Praca: Kierownik Działu Otoczenia i Programów


Opis stanowiska
AKCES NCBR Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Kierownika Działu Otoczenia i Programówumowa na zastępstwo.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem Działu Otoczenia
i Programów oraz koordynację działań związanych z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z partnerami biznesowymi, instytucjami z obszaru innowacji oraz środowiskiem naukowo-badawczym (B+R+I). Do jej zadań należeć będzie również nadzór nad realizacją projektów promocyjnych, komunikacyjnych i pre-akceleracyjnych prowadzonych przez Spółkę.
Kierownik Działu Otoczenia i Programów
- umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, mentorami, uczelniami oraz przedstawicielami środowiska startupowego.
  • Reprezentowanie Spółki podczas wydarzeń branżowych, konferencji, spotkań i misji gospodarczych w kraju
    i za granicą.
  • Organizacja oraz współrealizacja wydarzeń networkingowych, pre-akceleracyjnych i edukacyjnych w ramach Akademii Akceleracji Akces.
  • Wsparcie w procesie pozyskiwania i ewaluacji mentorów, prowadzenie bazy mentorów.
  • Koordynacja komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej - współpraca przy przygotowywaniu materiałów promocyjnych, treści na LinkedIn i stronę internetową Spółki.
  • Współpraca przy obsłudze projektów akceleracyjnych w roli Opiekuna Projektu.
  • Przygotowywanie analiz, raportów i podsumowań działań mentoringowych i promocyjnych.
  • Realizacja bieżących poleceń przełożonych związanych z zakresem działania DOP.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane: techniczne, ekonomiczne, komunikacyjne lub pokrewne).
  • Doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu, współpracy międzynarodowej lub relacji z klientami.
  • Doświadczenie w organizacji spotkań, wydarzeń branżowych lub współpracy z partnerami zewnętrznymi.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową.
  • Samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy i otwartość na nowe wyzwania.
  • Mile widziane: znajomość środowiska innowacji, startupów lub programów akceleracyjnych.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji, wysoka kultura osobista i reprezentatywność.
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
  • Możliwość współpracy z partnerami z kraju i zagranicy oraz uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.
  • Realny wpływ na rozwój polskiego ekosystemu innowacji i programów akceleracyjnych.
  • Zróżnicowany zakres zadań łączący relacje biznesowe, komunikację i działania edukacyjne.
  • Pracę w zespole nastawionym na współpracę, otwartą komunikację i wymianę wiedzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika ReferatuEksploatacji i Remontów. Znajomość...

Dodane: 2025-10-23
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU

Do podstawowych obowiązków należy przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie zadań niżej wymienionych: Kierowanie pracą zespołu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego oraz oprogramowania do...

Dodane: 2025-10-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

nadzór nad dziennym funkcjonowaniem kawiarni, rozliczmaie utargu Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne:

Dodane: 2025-10-22
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Ustrzykach Dolnych

1-kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz2-realizacja zadań określonych w statucie Powiatowego CCentrum Integracji Społecznej,3-ustalanie organizacji i zasad funkcjonowania jednostki,4-realizowanie prawidłowej polityki kadrowej,5-wydawanie zarządzeń...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klimosz Sp.zoo

Opieka nad aktualnymi klientami (głównie B2B) Pozyskiwanie nowych klientów, generowanie leadów sprzedażowych Prowadzenie spotkań handlowych (B2B oraz B2C) Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków handlowych Realizacja celów sprzedażowych i marżowych Analiza danych rynkowych, diagnoza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PORR S.A.

Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Zakres obowiązków: Wsparcie procesów rekrutacyjnych, w tym obsługa konkursów dla pracowników akademickich zgodnie z obowiązującymi regulacjami, Publikacja ofert pracy i dbałość o ich atrakcyjną prezentację, Rozwój i realizacja procesu onboardingu nowych pracowników, Wdrażanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rejestrowanie pacjentów na wizyty oraz udzielanie informacji telefonicznie i mailowo Wsparcie pacjentów w wyborze placówek i usług medycznych Promowanie badań profilaktycznych i szczepień Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi i dbanie o pozytywne doświadczenia pacjentów Wysoka kultura...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SIXT Rent a Car

Twoje zadania: Pozyskiwanie nowych klientów przez telefon, internet, targi, konferencje i spotkania – pokaż światu, co SIXT ma do zaoferowania. Profesjonalna obsługa zapytań z platformy sprzedażowej – z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem. Sprzedaż usług i wynajmu – z pasją do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze...