Praca: Kierownik Działu Obsługi Klienta


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecinek
Zadania:
  • Zarządzanie zespołem: Zapewnienie efektywnej pracy i motywacji zespołu, monitorowanie wyznaczonych celów, prowadzenie szkoleń i ocen, rozwijanie procedur obsługi klienta oraz obsługa systemów typu CRM.
  • Obsługa klienta: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, rozwiązywanie ich problemów, informowanie o produktach, zarządzanie reklamacjami i budowanie trwałych relacji.
  • Analiza i raportowanie: Monitorowanie kluczowych wskaźników, identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie inicjatyw mających na celu optymalizację obsługi.
  • Współpraca interdyscyplinarna: Udział w projektach z działami sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego, a także reprezentowanie firmy na zewnętrznych eventach.
Oczekujemy:
  • Wykształcenia minimum średniego.
  • Co najmniej rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najlepiej w branży IT.
  • Biegłości w obsłudze MS Office i CRM.
  • Silnych umiejętności przywódczych i organizacyjnych.
  • Zmysłu analitycznego i samodzielności w organizacji pracy.
  • Znajomości technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania.
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus system prowizyjny.
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie dodatkowe, karta sportowa, bonusy świąteczne, fundusz socjalny).
  • Nowoczesne biuro i środowisko pracy.
  • Duże możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...

Dodane: 2024-11-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania...

Dodane: 2024-11-03
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i...

Dodane: 2024-10-30
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone będą przypadki rezygnacji. Priorytetyzacja przypadków rezygnacji w...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników delegowanych do pracy za granicą, rozliczanie czasu pracy pracowników, koordynacja zaświadczeń A1, badań lekarskich, szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, biurem rachunkowym, udzielanie informacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Carrefour Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: tworzenie kluczowych, wartościowych analiz finansowych, aby umożliwić Partnerom Biznesowym podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze operacji, inwestycji i aktywów, przetwarzanie i analiza kompleksowych zestawów danych mających ma na celu dostarczenie wysokiej jakości...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ZAKŁAD SIECI I ZASILANIA sp. z o.o.

podstawowa znajomość programu R2 płatnik.

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Dr Gerard Sp. z o.o.

Główne zadania: kontrola i rejestracja dostaw pobieranie prób i wykonywanie analiz surowców i opakowań, półfabrykatów oraz wyrobów gotowych kontrola jakości półfabrykatów i wyrobów w toku produkcji badania przechowalnicze wyrobów kontrola higieniczna obszaru produkcji oraz magazynów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akademia Leona Koźmińskiego

Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: kompleksowe opracowywanie procesu wymiany studentów (Before Mobility), koordynowanie realizacji planu promocyjnego – kampanii BWZ na dany rok akademicki, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do realizacji mobilności studentów,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych Praktyczna...