Praca: Kierownik Działu Dystrybucji


GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Pozycja rynkowa GEODIS znajduje odzwierciedlenie w czołowych rankingach biznesowych: GEODIS jest numerem 1 we Francji oraz 7. firmą logistyczną na świecie. W 2021 firma GEODIS wygenerowała 10,9 mld euro przychodu.
W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, którzy z pasją i zaangażowania zapewniają kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Kierownik Działu Dystrybucji
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Przyszłości 15b
Twój zakres obowiązków
  • Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zasobów oraz środków do efektywnej realizacji procesów dystrybucyjnych w podległym regionie, a w szczególności:
  • Właściwe planowanie procesu dystrybucji krajowej (przesyłki drobnicowe oraz częściowe);
  • Nadzór oraz optymalizacją kosztów transportów;
  • Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanego serwisu;
  • Dobór, nadzór oraz rozliczanie z zadań współpracujących firm przewozowych;
  • Nadzór nad jakością i efektywnością procesów terminalowych w ramach cross dock’u drobnicowego;
  • Zarządzanie zespołem Pracowników.
Nasze wymagania
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy wymagającej zarządzania procesem transportowym/dystrybucyjnym;
  • Doskonała organizacja pracy;
  • Wysokie umiejętności zarządzania zespołem: umiejętność motywowania, utrzymywania zaangażowania Pracowników;
  • Nastawienie na realizację przyjętych celów;
  • Efektywność działania w dynamicznym środowisku pracy i pod presją czasu;
  • Nastawienie na skuteczne rozwiązywanie problemów oraz otwartość na zmiany;
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
Mile widziane
  • Znajomość programu TMS SPEED będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Prywatna Bezpłatna Opieka Medyczna
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
  • Karty Sportowe
  • Szkolenia i kursy
  • Konkursy z nagrodami
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • System wdrożenia Smart Start
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania negocjowanie i obsługa umów z zewnętrznymi spedytorami, dostawcami usług logistycznych i dostawcami w celu zapewnienia optymalnych warunków, ścisła współpraca z innymi działami, takimi jak Zakupy, Sprzedaż i Operacje, w celu zapewnienia optymalnej widoczności łańcucha...

Dodane: 2024-11-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich g łó wnych zada ń b ę dzie nale ż a ł o: Nadzór nad procesami sprzedaży, uzupełnianiem półek, wstępnej kompletacji dostaw oraz logistyki. Rozwój biznesu: realizacja budżetu sprzedaży poprzez prawidłową realizację zamówień, organizację ekspozycji i profesjonalną...

Dodane: 2024-11-11
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu. Poszukujemy Osób:...

Dodane: 2024-10-24
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzorowanie całego łańcucha dostaw, Planowanie strategii logistycznej, Dbanie o wysoki poziom obsługi klientów, Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, Zarządzanie 100-osobową grupą pracowników. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w logistyce,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: TAGO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

Zadania: Wyszukiwanie i weryfikacja potencjalnych klientów na rynku, Sporządzanie zestawień z wyników sprzedażowych, Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży. Wymagania: Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, komunikatywność, Dbałość o najwyższy standard...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: druk-24h.com.pl

Miejsce pracy: Białystok stacjonarnie biuro drukarni lub Home Office region Polska. Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie prezentowanie oferty usług poligraficznych realizowanie założonych celów sprzedażowych Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: TAGO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

Dynamicznie rozwijająca się firma w branży Piw regionalnych zatrudni: PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO Zadania: Pozyskiwanie nowych klientów Budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi i potencjalnymi klientami Rozwój sprzedaży, osiąganie i przekraczanie wyznaczonych celów i kwot...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.

Dołącz do ponad 600 agentów i agentek Lagardère Travel Retail w Polsce i poprowadź z nami swój własny sklep Inmedio. Jako nasz/a partner/ka będziesz budować własny zespół i aktywnie rozwijać sprzedaż, dbając o właściwą ekspozycję produktów i obsługę klienta zgodnie ze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...