Praca: Kierownik Działu Dystrybucji


GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Pozycja rynkowa GEODIS znajduje odzwierciedlenie w czołowych rankingach biznesowych: GEODIS jest numerem 1 we Francji oraz 7. firmą logistyczną na świecie. W 2021 firma GEODIS wygenerowała 10,9 mld euro przychodu.
W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, którzy z pasją i zaangażowania zapewniają kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Kierownik Działu Dystrybucji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Twój zakres obowiązków
  • Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zasobów oraz środków do efektywnej realizacji procesów dystrybucyjnych w podległym regionie, a w szczególności:
  • Właściwe planowanie procesu dystrybucji krajowej (przesyłki drobnicowe oraz częściowe);
  • Nadzór oraz optymalizacją kosztów transportów;
  • Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanego serwisu;
  • Dobór, nadzór oraz rozliczanie z zadań współpracujących firm przewozowych;
  • Nadzór nad jakością i efektywnością procesów terminalowych w ramach cross dock’u drobnicowego;
  • Zarządzanie zespołem Pracowników.
Nasze wymagania
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy wymagającej zarządzania procesem transportowym/dystrybucyjnym;
  • Doskonała organizacja pracy;
  • Wysokie umiejętności zarządzania zespołem: umiejętność motywowania, utrzymywania zaangażowania Pracowników;
  • Nastawienie na realizację przyjętych celów;
  • Efektywność działania w dynamicznym środowisku pracy i pod presją czasu;
  • Nastawienie na skuteczne rozwiązywanie problemów oraz otwartość na zmiany;
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
Mile widziane
  • Znajomość programu TMS SPEED będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Prywatna Bezpłatna Opieka Medyczna
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
  • Karty Sportowe
  • Szkolenia i kursy
  • Konkursy z nagrodami
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • System wdrożenia Smart Start
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-09-18
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Przekształcanie danych prognostycznych w plan wydajności, odpowiednia koordynacja zasobów wewnętrznych i zewnętrznych Podejmowanie odpowiednich działań niezbędnych do zapewnienia kompleksowego planu realizacji celów w zakresie wydajności usług zarządzanie i...

Dodane: 2024-08-23
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Silva Sp. z o.o.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja transportów intermodalnych dla potrzeb zakładów produkcyjnych Kronospan; Odpowiedzialność za transport surowca do produkcji oraz wyrobów gotowych do klienta; Koordynacja transportów krajowych (50%) i exportowych na...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hirsch Porozell Sp. z o.o.

Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej Umiejętność posługiwania się suwmiarką (możliwość przyuczenia) Znajomość MS Office, w szczególności Excel (możliwość przyuczenia) Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań Mile widziana...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów. Obsługa kasy fiskalnej. Zarządzanie ekspozycją produktów i kontrola dat ważności. Oczekujemy od Ciebie: Dyspozycyjność (praca zmianowa). Ważne badania sanepidowskie. Rzetelność, uczciwość, umiejętności komunikacyjne....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1. Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2). Otwartość w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Szalpol

Poszukiwanie nowych odbiorców na rynkach międzynarodowych. Efektywne negocjacje cenowe z klientami oraz dostawcami. Bieżące monitorowanie i koordynowanie procesów wysyłkowych. Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z obecnymi oraz potencjalnymi dostawcami. Zaawansowana znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Zapoznanie się z funkcjonowaniem i procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie Zapoznanie z organizacją działu zasobów ludzkich i z jego miejscem w strukturze organizacyjnej Poznanie zadań realizowanych przez dział People Solutions Center Prowadzenie akt osobowych pracowników zatrudnionych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Top Construction

Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami modernizacyjnymi na działających obiektach. Realizacja budów w formule "zaprojektuj i wybuduj". Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej. Planowanie i monitorowanie harmonogramów prac. Budowa zgodnie z budżetem i harmonogramem....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG PFS

Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu prace administracyjne, kontakt z klientem prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych Wymagania: 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziana znajomość języka...