Praca: Kierownik działu administracyjno-organizacyjnego


Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Kierownik działu administracyjno-organizacyjnego
Miejsce pracy: Więcbork
Numer: StPr/25/0385
OBOWIĄZKI:
Zakres szczegółowy obowiązków:1. zapewnienie właściwej organizacji pracy Działu Administracyjno-Organizacyjnego (DAO),umożliwiającej efektywne wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminuorganizacyjnego CUS, w tym opracowywanie zakresów czynności dla podległychpracowników i organizowanie zastępstw poszczególnych pracowników podczas ichnieobecności,2. prowadzenie spraw indywidualnie oraz przy współpracy z innymi komórkamiorganizacyjnymi w zakresie dokumentacji rejestracyjnej i zgłoszeniowej CUS, a zwłaszcza NIP,REGON, ZUS, oraz ewidencjonowanie tej dokumentacji,3. nadzorowanie obsługi sekretariatu CUS, w tym obsługi poczty przychodzącej i wychodzącej,prowadzenia rejestrów korespondencji,4. nadzorowanie prawidłowej realizacji instrukcji kancelaryjnej,5. organizowanie obsługi administracyjnej ogólnych zebrań pracowniczych,6. organizacja i prowadzenie składnicy akt,7. prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych, w tym w szczególności:upoważnienia do przetwarzania danych, umowy powierzenia przetwarzania danych,rejestry,8. udostępnianie danych podmiotom uprawnionym,9. współpraca z Dyrektorem przy opracowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego CUS,10. współpraca z Dyrektorem podczas opracowywania projektów uchwał w zakresieprowadzonych zadań,11. zapewnienie zgodności realizowanych zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych,12. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówieniapublicznego we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi CUS,13. przeprowadzanie procedury zamówień publicznych,14. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zbioru przepisów i interpretacji w tymzakresie,15. zapewnienie obsługi techniczno - organizacyjnej prowadzenia przetargów,16. przygotowywanie informacji i danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań,meldunków i ankiet przez inne komórki organizacyjne - z zakresu realizowanych zadań, orazsporządzanie sprawozdań własnych,17. odpowiedzialność za:a. dokonywanie zakupów materiałów i wyposażenia we współpracy z właściwymikomórkami organizacyjnymi CUS,b. sporządzanie opisu dokumentów zakupu dotyczącego przeznaczenia zakupionychmateriałów bądź wykonanych prac w zakresie realizowanych zadań,c. prowadzenie ewidencji wydatków CUS,d. zaopatrzenie oraz naprawę i konserwację sprzętu,e. zadania związane z dostępem do informacji publicznej,f. sprawy związane z użytkowanymi przez CUS nieruchomościami,g. prawidłowe wydatkowanie środków finansowych w zakresie zadań DAO,h. sprawy z zakresu prac społecznie użytecznych,i. zadania z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,18. opracowywanie i ewidencjonowanie umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymii osobami fizycznymi współpracującymi z CUS z wyłączeniem umów zlecenia i umów odzieło,19. koordynowanie działań Centrum Aktywności Seniora (CAS),20. współpraca z firmami odpowiedzialnymi za zapewnienie prawidłowości działania siecikomputerowej, telefonicznej i alarmowej oraz dbałość o ich modernizację i konserwację,21. sporządzanie kopii zapasowych danych,22. nadzór nad zapewnieniem ciągłości licencji programów komputerowych,23. współpraca z firmą, która czuwa nad legalnością stosowanych programów komputerowych,24. współpraca z firmą odpowiedzialną za bezpieczeństwo przetwarzanych danych w formieelektronicznej,25. współpraca z firmą w zakresie prowadzenia i aktualizowania BIP,26. nadawanie uprawnień do systemu alarmowego i prowadzenia ewidencji w tym zakresie,27. organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, w tym także w CAS, wyposażenia CUS,29. zapewnienie transportu na potrzeby pracowników CUS z wykorzystaniem samochodusłużbowego,30. nadzorowanie prowadzonych spraw z zakresu prac społecznie użytecznych,31. nadzorowanie realizowanych zadań z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,32. współpraca z organami kontroli,33. dobór kadry i podział zadań w DAO w uzgodnieniu z Dyrektorem,34. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników DAO dyscypliny pracyi regulaminu pracy,35. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej przez pracowników DAO,36. ścisła współpraca z poszczególnymi działami CUS w Więcborku,37. sprawowanie nadzoru oraz prowadzenie i aktualizowanie Rejestru Jednostek PomocySpołecznej (RJPS) w zakresie zadań działu,38. wykonywanie innych poleceń i zadań służbowych zleconych przez przełożonychhttps://cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-pracy.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: w zakresie zamówień publicznych i zarządzania personelem.Umiejętności / uprawnienia: biegła obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, umiejętności obsługi urządzeń biurowych, umiejętności skutecznego komunikowania się, umiejętności zarzadzania zespołem, umiejętność organizowania pracy własnej i współpracy w zespole.

Miejsce pracy:

Więcbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 do 8 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Rozkład godzinowy czasu pracy: - poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 7:00 do 15:00,- wtorek od godziny 8:00 do 16:00Pełna treść ogłoszenia Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Więcborku z dnia 10 czerwca 2025r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Administracyjno-Organizacyjnego w Centrum Usług Społecznych w Więcborku ul. Mickiewicza 22Ahttps://cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-pracy.html

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-12
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

ZADANIA Zarządzanie asortymentem i realizacja lokalnych akcji handlowych. Analiza wyników sprzedaży i dbałość o realizację budżetu. Odpowiedzialność za wynik operacyjny działu. Organizacja pracy i zarządzanie zespołem pracowników. WYMAGANIA Doświadczenie w sprzedaży samoobsługowej...

Dodane: 2025-06-10
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

TWOJE ZADANIA: zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych, analiza wyników względem realizacji celu budżetu, odpowiedzialność za wynik, organizacja pracy i zarządzenie działem. OCZEKUJEMY: doświadczenie w handlu z produktami z kategorii nabiałowej, serami i wędlinami...

Dodane: 2025-06-09
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o.Darłowo

nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania oczyszczalni ścieków i innych obieków,zapewnienie ciągłości pracy oczyszczalni ścieków zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego,jak również innymi przepisami prawa,nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu...

Dodane: 2025-06-09
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MUZEUM OKRĘGOWE W TORUNIU

a) kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Technicznego w Muzeum Okręgowym w Toruniu,b) dbanie o stan techniczny budynków (budynki wpisane do rejestru zabytków lub usytuowane na obszarze Zespołu Staromiejskiego - 7 kompleksów budynków),c) sprawowanie nadzoru nad stanem instalacji technicznych...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Koordynacja działań dydaktycznych i przestrzeganie podstawy programowej Planowanie pracy szkoły oraz zajęć edukacyjnych i praktycznych Nadzór pedagogiczny i organizacja egzaminów zewnętrznych Rozwój działalności edukacyjnej i reprezentowanie placówki w środowisku...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK Alco S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży alkoholowej, chemicznej. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego, instrukcji stanowiskowych oraz instrukcji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...