Praca: Kierownik działu administracji


Spółdzielnia Mieszkaniowa w Staszowie
28-200 Staszów, ul. Mariana Langiewicza 11
poszukuje kandydata na stanowisko 
Kierownik działu administracji
Miejsce pracy: Staszów
Zakres obowiązków:
  • nadzorowanie bieżącej pracy działu administracji Spółdzielni, w tym zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji
  • planowanie, organizowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości Spółdzielni
  • przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu działu administracji, optymalizacja kosztów operacyjnych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem oraz sprawozdawczością z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi
  • zapewnienie zgodności działań administracyjnych z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami Spółdzielni
  • zarządzanie zespołem pracowników administracyjnych, w tym szkolenia i ocena pracy
  • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych oraz instytucjami publicznymi w zakresie spraw administracyjnych.
    dbanie o utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym i nadzór nad dokonywaniem okresowych przeglądów wymaganych prawem budowlanym
  • sporządzanie harmonogramów robót konserwacyjno-remontowych oraz zlecanie ich realizacji konserwatorom lub firmom zewnętrznym
  • nadzorowanie pracy konserwatorów oraz firm zewnętrznych
  • inicjowanie przedsięwzięć, usprawnień i postępu technicznego w prowadzeniu eksploatacji zasobów mieszkaniowych, wdrażanie nowych rozwiązań.
  • przygotowywanie umów na usługi na rzecz Spółdzielni
  • nadzór nad właściwym utrzymywania stanu technicznego terenów zielonych i placów zabaw
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przyległych
  • kierowanie akcjami sanitarno - porządkowymi
  • współdziałanie z organami samorządowymi mieszkańców na osiedlu
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane o profilu ogólnobudowlanym)
  • udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, preferowane w spółdzielniach mieszkaniowych lub podobnych instytucjach
  • znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych
  • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i ustaw powiązanych
  • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno- budowlanej wymagane przepisami ustawy prawo budowlane oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
  • dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, programów AutoCAD, Norma PRO
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niekaralność oraz niepodleganie określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista w bieżącej pracy związanej z obsługą mieszkańców
  • samodzielność, asertywność, komunikatywność, odporność na stres i umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat)
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
  • stabilność zatrudnienia
  • świadczenia z ZFŚS
  • doskonalenie zawodowe: udział w szkoleniach w zakresie prawa budowlanego oraz zarządzania nieruchomościami
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.
Do przekazanej dokumentacji należy dołączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)".
Przyjmujemy oferty tylko z klauzulą.
Administratorem danych osobowych jest: „Spółdzielnia Mieszkaniowa w Staszowie” z siedzibą : 28-200 Staszów, ul. Mariana Langiewicza 11.
Osobie ubiegającej się o zatrudnienie przysługuje prawo: dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz cofnięcia zgody na wykorzystanie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-30
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych; dobra znajomość obsługi komputera; posiadanie pełnej...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: URZĄD GMINY RUDZINIEC

KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/1745/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-glowny-specjalista-ds-pozyskiwania-funduszy-zewnetrznych.htmlNiezbędne wymagania:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Obsługa korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, sporzadzanie pism, raportów, zestawień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera Uprawnienia: obsługa MS Office Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

1. Zapoznanie się z organizacją i zakresem działu Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.2. archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązujacymi przepisami.3. Pomoc w przygotowaniu materiałów i dokumentów archiwalnych do przekazania dla właściwego archiwum państwowego.4. Przygotowywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Urząd Gminy w Siedlisku

M. in. : Prowadzenie archiwum zakładowego, nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum państwowego, , przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek, przeprowadzenie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej. Wymagania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

dbanie o obieg dokumentów, archiwizacja, pilnowanie poczty, wprowadzanie danych do sytemu komputerowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Szkoła Podstawowa w Dzierążni

Wypożyczanie książek. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie wyższe:, umiejętności: obsługa komputera, Office, Exell.

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie

Obsługa czytelników.Porządkowanie księgozbioru.Oklejanie książek w folię.Naprawa książek. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: