Praca: Kierownik ds. Kluczowych Klientów


Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Koprki
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej.
  • Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy.
  • Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci.
  • Zwiększanie dostępnych produktów u stałych klientów.
  • Inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających wyniki sprzedaży.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Monitorowanie współpracy z klientami.
  • Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych.
  • Współpraca z różnymi działami firmy.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych.
Co oczekujemy:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze FMCG, z umiejętnością samodzielnego prowadzenia negocjacji.
  • Skuteczność w realizacji celów sprzedażowych.
  • Umiejętności analityczne i analiza danych.
  • Proaktywne podejście, zaangażowanie i pasja do pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.
  • Znajomość angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
  • Opieka medyczna.
  • Wsparcie w aktywnościach sportowych.
  • Możliwość ubezpieczenia życiowego.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Benefity socjalne.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja celów sprzedażowych z kluczowymi klientami. Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży. Budowanie relacji i pozytywnego wizerunku firmy. Analiza rynku i konkurencji. Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Znajomość branży telekomunikacyjnej. Umiejętności negocjacyjne i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska

Zarządzanie realizacją projektów sprzedażowych usług innowacyjnych i kontraktów ICT Nadzór nad realizacją projektów oraz kontraktów dla klientów B2B Negocjowanie na etapie dostarczania cen i warunków zakupu usług zewnętrznych Powoływanie i zarządzanie zespołem projektowym...

Dodane: 2025-02-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Twój zakres obowiązków Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu LE/Korpo/Public Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami...

Dodane: 2025-02-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Zarządzanie portfelem kluczowych klientów w celu zapewnienia wzrostu efektywności i zwiększenie sprzedaży rozwiązań Holcim w Polsce. Zarządzanie relacjami z klientem poprzez egzekucję długoterminowej polityki handlowej, zgodnie ze strategią sprzedaży...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...