Praca: Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)


Meble Akord to firma rodzinna z tradycjami, która od pokoleń tworzy meble z pasją i dbałością o każdy szczegół. Już od ponad 30 lat projektujemy i produkujemy meble z płyty laminowanej oraz oferujemy szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Nasze produkty trafiają zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą – można je znaleźć na większości rynków w całej Europie.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi stale poszerzamy nasz zespół o nowych specjalistów, którzy razem z nami chcą tworzyć piękne i funkcjonalne wnętrza.
Być może to właśnie Ciebie szukamy!

Dołącz do naszego zespołu i razem z nami twórz meble, które inspirują!

Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)
Miejsce pracy: Koprki
Zadania:
  • Organizacja, zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu kadrowego
  • Budowa efektywnych struktur organizacyjnych oraz doradztwo dla kadry kierowniczej w zakresie optymalnych rozwiązań w kontekście przepisów prawa pracy
  • Opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur kadrowych oraz RODO
  • Prowadzenie procesów kadrowych w zakresie: nawiązanie/zakończenie stosunku pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy, umów cywilnoprawnych oraz nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej
  • Organizacja zatrudnienia dla pracowników spoza Polski w tym pozyskanie wymaganych prawem pozwoleń
  • Naliczanie i weryfikacja list płac (składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, zasiłków, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzin, benefitów, rozliczanie zaliczek)
  • Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS, PPK i prowadzenie procesów kontrolnych
  • Koordynacja harmonogramów, procesów i szkoleń BHP z osobą odpowiedzialną
  • Wdrażanie usprawnień w zakresie procesów kadrowych w tym digitalizacja procesów
  • Planowanie i realizacja budżetu wynagrodzeń i jego pochodnych, oraz budżetu świadczeń pracowniczych
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w firmie
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz dot. obszaru kadrowo-płacowego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: Zarządzanie, Ekonomia, Finanse, Prawo
  • 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz naliczania list płac
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia dokumentacji pracowniczej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • Dokładność, terminowość, systematyczność umiejętności analityczne
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej oraz organizowania pracy własnej i podległego zespołu
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, predyspozycje osobowościowe (komunikatywność, inicjatywa, kreatywność, wysoka kultura osobista).
Mile widziane:
  • Znajomość RODO
  • Doświadczenie w digitalizacji procesów kadrowych
  • Znajomość systemów ERP
  • Znajomość Gratyfikant Nexo
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów 
  • Elastyczny czas pracy
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Dodatkowe świadczenia socjalne 
  • Bony towarowe 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-11
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE

Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/834309/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_kierownicze_stanowisko_urzednicze_ Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą...

Dodane: 2025-08-07
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: zarządzanie regionalnym zespołem HR (kadry, płace, kontroling personalny, rekrutacje, sprawy socjalne) – będziesz efektywnie planować, delegować i monitorować realizację zadań, dbając o rozwój i motywację swojego zespołu, nadzór...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie zespołem oraz procesami przyjęć, wydań i kontroli jakości w magazynie Planowanie zasobów (FTE) i monitorowanie realizacji celów wydajności Obsługa systemów WMS, SCADA i WCS – rozwiązywanie błędów systemowych Kontrola przepływu zamówień (w tym planowanie falowe)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Nastawienie na wynik; Bardzo dobre...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: "CETEL SERWIS" Sp. z o.o.

Zadania: Inwentaryzacja asortymentu, Kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją do wydania, wywozu lub wysyłki, Przestrzeganie i stosowanie procedur związanych z magazynowaniem, wysyłką i przyjmowaniem towarów, Kontrola wydawanych towarów, dbanie o wysoki standard usług. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami Obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż i monitorowanie przebiegu usług montażowych, od zamówienia do zakończenia projektu przyjmowanie i realizacja reklamacji usług klientów, współpraca z innymi działami w tym obszarze dbałość o przepływ informacji między działami sklepu,...