Praca: Kierownik Budowy Sanitarnych


GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Kierownik Budowy Sanitarnych
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Twój zakres obowiązków
  • Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym
  • Osiąganie w realizowanych projektach budowlanych / instalacyjnych wyznaczonych celów
  • Bezpośredni nadzór nad podwykonawcami wykonującymi roboty instalacyjne
  • Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót
  • Koordynacja prac na budowie
  • Sporządzanie i analiza harmonogramu oraz postępu wykonywanych prac
  • Sporządzanie kalkulacji kosztowych
  • Analiza dokumentacji technicznej
  • Określanie bieżącego zapotrzebowania materiałowego, przygotowanie, negocjacje, składanie i weryfikacja zamówień w toku realizacji
  • Nadzorowanie terminu realizacji dostaw, kontrola zgodności z zamówieniami i dokumentami dostaw
  • Współpraca z kierownikiem kontraktu oraz zarządzanie podległym zespołem
  • Rozwój kompetencji podległego zespołu
  • Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji powykonawczej
  • Współpraca merytoryczna z działem handlowym
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem inżynierów ( min. 3 osoby) jako kierownik robót instalacji sanitarnych – 3 lata
  • Ukończone studia wyższe kierunkowe
  • Prawo jazdy kat B.
  • Dobra znajomość AutoCAD
  • Uprawnienia budowlane w zakresie sieci i inst. Sanitarnych – opłacone składki
  • Dobra znajomość rynku materiałów i usług w branży instalacji sanitarnych
  • Gotowość do pracy w delegacjach i wyjazdów służbowych.
To oferujemy
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Forma współpracy: umowa o pracę / kontrakt B2B (według preferencji kandydata);
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Biuro Doradczo Finansowe Strateg Anna Dąbrowicz

księgowanie firm na pełnych księgach, znajomość przepisów prawa podatkowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Umiejętność 2] : znajomość programów INSERT [Umiejętność 1] : praca na pełnych księgach rachunkowych

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Sztuka i Rzemiosło Sp. z o.o.

Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania poszukuje do współpracy nauczyciela fotografii. Wymagania konieczne: Zawód: Artysta fotografik Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne Uprawnienia: ZAANGAŻOWANIE Wymagania: ukończone...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji. Doświadczenie w sprzedaży, mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

TWOJE ZADANIA: zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu Piekarnia/Cukiernia, zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych, nadzór nad produkcją własną (plany produkcji), nadzór nad zamówieniami towarów, zapewnienie profesjonalnej obsługi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Location: Gdańsk Why Apply for the Quality Analyst Position? Comfortable working conditions from our modern office in Gdańsk in hybrid mode. Career advancement: Regular training, mentoring, and promotion opportunities – 92% of our managers started as consultants! Great atmosphere: Friendly...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów. Biegła...