Praca: Kierownik Administracyjno-Techniczny


Kierownik Administracyjno-Techniczny
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego,
  • nadzór nad pracą podległego personelu,
  • organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
  • nadzorowanie i kontrola prac budowlanych,
  • nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów,
  • przygotowywanie budżetów,
  • współpraca z podwykonawcami oraz firmami zewnętrznymi,
  • realizacja harmonogramu przeglądów obiektów firmy,
  • inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiektach firmy,
  • raportowanie postępów zleconych obowiązków,
  • nadzór i negocjacja stałych kosztów firmy (telefony, media, serwisy),
  • nadzór nad uprawnieniami pracowników w firmie (kontrola dostępu, alarm),
  • zarządzanie systemami budynku (ogrzewanie, alarm, kontrola dostępu, centrala p.poż, kamery, itd..),
  • ścisła współpraca z Działem Produkcji.
Wymagamy:
  • praktyczna znajomość prawa budowlanego oraz zasad BHP,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • inicjatywa / przedsiębiorczość
  • zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • odpowiedzialność, sumienność, pracowitość, determinacja, skrupulatność,
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka komunikatywność,
  • odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna
  • pogodne i pozytywne nastawienie,
  • prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się Drukarni,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SASTO Sp. z.o.o.

Jesteś osobą zorganizowaną, lubisz mieć wszystko pod kontrolą i znasz branżę gastronomiczną? W naszej firmie cateringowej szukamy kogoś takiego - osoby która zadba o sprawne funkcjonowanie działu administracyjnego. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Planowanie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GEODIS Poland

Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kierowanie zespołem medycznym i administracyjnym. Motywowanie zespołu i nadzór nad rekrutacją. Utrzymywanie i promowanie pozytywnej atmosfery w pracy. Odpowiedzialność za wyniki finansowe zarządzanie budżetem i kosztami. Zapewnienie standardów jakościowych obsługi pacjentów. Analiza i...

Dodane: 2025-04-27
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Kontakt z ośrodkami Pomocy społecznej, kontakt z bezdomnymi. Reprezentowanie spraw bezdomnych przed urzędami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wykształcenie wyższe, empatia. Umowa o pracę na 1 zmianę 97-15), wynagrodzenie brutto od 5000 zł do...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Lions Entertainment

Miejsce pracy: Grecja, Chalkidiki Opis stanowiska prowadzenie zajęć sportowych np. joga, aqua gym, rzutki zabawa z dziećmi w mini klubie prowadzenie wieczornych show, takie jak karaoke lub bingo bycie wizytówką firmy komunikatywna znajomość języka angielskiego dobre umiejętności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku niemieckim...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

wykonywanie czynności kontrolnych, kontrola zgodności wyrobu gotowego zgodnie z planem kontroli i rysunkiem technicznym. Zgłaszanie różnic w stanie produktu, raprtowanie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Uprawnienia: obsługa narzędzi pomiarowych: suwmiarka,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, zapewnienie najwyższych standardów obsługi Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku krajowym Profesjonalne doradztwo produktowe i usługowe dostosowane do potrzeb klienta Prowadzenie korespondencji telefonicznej i mailowej z klientami oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

-Zapoznanie się z przepisami oraz regulaminami obowiązującymi w urzędzie; bhp., p.poż.;-Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu;-Wprowadzenie w prace wykonywane przez Referat Podatków i Opłat Lokalnych;-Zapoznanie z niezbędnymi przepisami prawa;-Pomoc w pracach biurowych, tj....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

obsługa klienta, doradztwo w zakresie smaków kawy, podawanie kawy i jej dekorowanie, obsługa sprzętu do parzenia kawy, obsługa kasy fiskalnej Wymagania inne: umiejętność obsługi ekspresu i kasy fiskalnej, doradztwo i profesjonalna obsługa klienta

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki. Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze. Budowanie długotrwałych relacji z klientem. Efektywne wprowadzanie nowych produktów. Nasze oczekiwania: Miejsce zamieszkania w pobliżu wskazanego regionu....